keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Jalat jälleen tukevasti maalla

Nyt on sitten taas riseilty tarpeeks, ainakin hetkeksi. Oli oikein rentouttava risteily, ei ollut sitä biletysmoodia päällä kun olin Mummuni kanssa mutta nyt pääsi nauttimaan niistä muista risteilyn kivoista asioista, kuten ruuasta. And as u know, me loves food.

Tämän näköisenä lähdin matkaan:



Kengät: Seppälä
Farkut: Only
Toppi: Kirppis
PAita: Vero Moda
Huivi: Kirppis

Ekana iltana laivalla käytiin syömässä ihan annokset, lohta ja sienikastiketta nami.
Ei vaan ollu ihan niin hyvää kun Satakunnassa...

Illan asu:



Kengät: Euromarket
Leggingsit: Pieces
Toppi: Vero moda
Tunika: Vila


Ai että mä rakastan laivalla niitä frozen hell drinkkejä! Miksei normibaarista voi saada juomia mis on jäähilejuomaa...=(

Seuraavana päivänä suuntana oli sitten lounasbuffet. ah, minä taas ihan ähkyssä...Mun perinteisiin kuuluu et otan eka lautasellisen niitä kuorellisia katkarapuja ja perkaan ne ensin. Vähän siinä kyl meinaa aina mennä hermot kun kaikki ehtii syödä koko lautasen ennen mua...

Paljon tuliaisia raahasin myös jälleen. Noitten lisäks oli viel keissi kaljaa tolle urholle tuossa...=P Ei muuten niin oon mun lempi homma, toi juomien raahaaminen laivasta...



Tänään oltiin sitten mökillä haravoimassa. Mulla on kyllä niin viha-rakkaus-suhde haravoimiseen. Toisaalta se on niin puuduttavaa, toisaalta on ihana saada piha kesäkuntoon.

Meitin mökkitieltä löytyy muuten tällainen varotuskyltti:



Kyllä, varokaa lehmiä! Kyltti johtuu siitä et mein mökkitiellä on oikeesti vapaana lehmiä kesällä. Ne on kyl niin parhaita! Muutaman kerran ne on meinkin mökille tullu mummun perennoja mutistelemaan...=D

Jee jee, huomenna vappu! Yleensä en jaksa innostua näistä ns. pakkopulla juhlapäivistä (vappu, uus vuos) mutta nyt pidetään pippalot kavereiden kanssa joten odotan innolla!

1 kommentti: