maanantai 11. heinäkuuta 2011

A little trip makes wonders

Otettiin viime viikolla pieni irtiotto arjesta kun meille oli siunaantunut hiukan yhteistä vapaa-aikaa. Kohteena oli tuttu ja turvallinen Tampere, jonne minä suuntasin itse tiistaina ja Matti seurasi perästä keskiviikkona. Ekana päivänä kävin mun ihanien Tampere-tyttöjen kanssa syömässä New Yorkissa joka ei taaskaan pettänyt. Miksköhän mun ei koskaan tuu syötyy Tampereella muuta kun New Yorkis, Napolissa ja Hanabissa...No kun ne on parhaita!!

Yötä olin ystäväni Veikon luona, missä punkkas myös tsekkiläinen vaihtari Fanda. Hiukan muuten nolotti kun sanoin koko ajan "Tsekkoslovaki"...Krhm, kuka on hieman jäljessä hä??


Aamulla suuntasin Radio Kirppikselle. Muutamia löytöjä tein sieltä. Kirppistelyn jälkeen hain sokokselta salaatin ja istahdin laukontorill ihmettelemään tamperelaista kesämenoa.




Tuo laiva suuntaa laukontorilta Viikinsaareen ja tänä kesänä aion sinne kyllä mennä!



Tonnikala and katkarapu with oliivit. Käy!



Ja siinä on kaikki kirppisostokset tungettu samaan aikaan päälle. Ostin Selectedin cityshortsit 4 eurolla, nuista on puolet materiaalista silkkiä niin tuntuu todella mukavalta päällä. Vilan perutoppi oli pakko-ostos kun huomasin mukana ollut toppi oli liian läpinäkyvä...tämä oli 1,3. Sekä lopuksi piecesin leohuivi euron. Niin harmitti kun kaks tyttöä oli ehtinyt just mua ennen tohon pöytään josta ton huivinkin ostin ja ne lähti siitä pöydästä mukanaan niin ihania huiveja. Möh! Hate when that happens!

Kävin sitten kahen aikaan lunastamassa mein hotellihuoneen Hotelli Tammerista ja Matin saavuttua mentiin mun favourite kiinalaiseen syömään. Mä otin kanaa, herkkusieniä ja bambua ja Matti otti Pekingin kanaa. Ja morjens et oli hyvää! Ja niin isot annokset! Mä olin aivan vakuuttunut et halkean ton jälkeen...



Oi, tulee heti nälkä kun katteleekin nuita kuvia...



Illalla haluttiin vielä viettää oikein kunnon kesäilta ja lähdettiin etsimään pyynikin uimarantaa. Nooh, eksyttiin hiukan pispalan spagettikaduilla ja päädyttiin Tahmelan rantaan...No, käy se näinkin...=P





Ja se vesi oli niin kylmää! Mutta ah niin ihanaa jotenkin. Kello 22 illalla, valosaa, ihmisiä liikkeellä ja uinti. Se on sitä suomen parasta kesää!





Miks Tampereella on aina niin kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti