lauantai 30. heinäkuuta 2011

New summerhair!

Sain vihdoin ja viimein viime perjantaina aikaiseksi sellaisen asian jota olen suunnitellut jo vaikka kuinka kauan. Nimittäin uuden kesätukan leikkaaminen! Matti osti mulle lahjakortin kampaajalle valmistujaislahjaksi Citydealista. Citydiili on nettisivusto jossa on joka päivä vaihtuvia diilejä joihin ostetaan lahjakortti. Mulla oli leikkaus, värjäys, pesu ja föönaus tamperelaisessa Parturi-kampaamo Amadeossa. Amadeo sijaitsee Näsilinnankadulla ja olin kyllä niin vakuuttunut tulokseen että käyn ehdottomasti toistekin.

Ja sitten kuva-aineistoa:



Ainoa huono puoli tässä uudessa tukassa on että nyt näkyy mun nolottavan vaalea niska! Olis siis pitäny leikata jo alkukesästä jotta olis päässy paahtamaan myös niskaa:..=P



Nyt pitää keksiä uusia kampausvaihteehtoja sillä vanha "pannalla hiukset taakse" look saa nykyään näyttämään kotirouvalta. Mut tässä yksi vaihtoehto, punottu nahkapanta.



Olen varmaan ennenkin kertonut meidän mökkitien ihanista lihalehmistä. Tällä kertaa homma hieman riistäyty käsistä kun ne ei meinanneet millään liikkua tieltä pois. Mein äiti soitti torvea vaikka kuinka kauan, mut ei mitään liikettä...



Ei ne hassut liikkuneet kunnes sisko pelotteli niitä sateenvarjolla, sitten tuli liikettä niveliin...! =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti