tiistai 16. lokakuuta 2012

Friday night gig

Perjantaina sain vihdoin ja viimein itseni ylös, ulos ja parturiin. Ja kaikkein hullunkurisinta tässä on se, että lähimpään parturiin on kakskymmentä metriä mein kotiovelta...

Tämä oli nyt toinen kerta kun käyn meidän korttelin kulmassa olevassa Salon Ameliessa ja olen aina ihan supertyytyväinen. En ole kummallakaan kerralla mennyt hakemaan mitään sen erikoisempaa leikkausta, mutta ihan mun perus "kerroksia ja sivuotsis" onnistuu ihan prikulleen!

Nyt kampaajallani Jennillä jäi leikkauksen jälkeen sen verran aikaa, että hän ehti kihartaa mun hiukset kun olin valitellut että olen maailman laiskin kihartamaan.



Tässä kuvassa hiukset on jo ponnarilla, kun elämässä on sellaisiakin tylsiä asioita kuin siivoaminen joka tappaa kiharat...

Illan ohjelmassa oli Ässien pelin katsomista Winstonissa (en muuten nähnyt Ässien yhtäkään maalia, olin joko vessassa tai tiskillä), etkoilua ja kaverin keikka Baarikaapissa.


Ja etkoilla oli tämmöinen kaveri!


Mr. Nahka (oikeasti on herran nimi)


Yritin vähän saada poitsulta lovea...ei onnistunu..


No sitten vähän heltis...


Ja lopulta viehätysvoimani puri oikein kunnolla!


En aikaisemmin lämmennyt karvattomille kissoille sitten yhtään, mutta ainakin Nahka on valloittanut mut ihan täysin ihanalla luonteellaan. Naitan sen vielä mein kisulle! Onneks mein neiti on leikattu, vois meinaan ihan hieman outoja pentuja olla näillä kahdella...=D


Ei yhtään tärähtänyt kuva..



Pusukala kiittää ja kuittaa...

2 kommenttia:

  1. Kivat hiukset! Onpa erikoisen näköinen kisu, varsinkin toi häntä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! No juu, kun näin sen ekan kerran olin vaan et mikä tuo on! =D

      Poista