maanantai 15. lokakuuta 2012

Matsumoto

Heipsis!

Minäpäs heräsin tänään melkoise outoon valoilmiöön...ulkona paistoi aurinko ihan pilvettömältä taivaalta! Mutta Matin viimein herätessä klo 11 oli ilmatila taantunut omaan olotilaansa ja harmaata oli. Mutta loppupäivänä pieniä valonpilkahduksia näkyi siellä täällä...

Nyt pääse vihdoin ja viimein esittelemään mun aiemmat Nelly.com ostokset! Nelly aina välillä ahdistelee mua kaiken maailman alennuskoodi-sähköposteilla ja kerran postilaatikkoon kolahti mainos "kenkiä 19.95". Olen näistä Nellyn oman malliston Matsumoto kengistä kuullut paljon hyvää, mutta sen verran on originaalien korolla kokoa, etten ihan niin paljon lisäpituutta tarvitse...selatessani sivuja osui silmään low versiot. Jesh!



Mustista ei ollut enää 38 kokoa jäljellä, mutta päätin tilata nämä leo-kuvioiset. Hakiessani paketin sitten postista, olin jo vakaasti päättänyt etten pidä niitä, sillä sillä viikolla oli lompakkoon tullut reikä ja rahaa oli palanut ihan lahjakkaasti. Mutta oivoi kun näitä sovitin, niin ei sitten enää voinut luopuakaan...



Ihanat! Or what u think?





Ruskea iso neule on viime viikon kirppisostos ja asunut päällä melkeen siitä asti. Aion ottaa nyt itseäni niskasta kiinni, lopettaa tän syysnegailun ja hukuttaa syyssuruni isoihin neuleisiin ja ihaniin huiveihin (joihon mulla oikeasti on ostokielto).


Onneksi kuontalo näyttää nyt erilaiselta kun sain vihdoin ja viimein aikaiseksi mennä kampaajalle. Eihän siinä mennyt kun ihan muutama kuukausi...

2 kommenttia: