torstai 21. maaliskuuta 2013

Hel*** H&M!

Meillä meni hennesin nettikaupan kanssa välit poikki tuossa muutama vuosi sitten kun ei sieltä tilaaminen onnistunut sitten ollenkaan. Aina oli tuotteet loppu vaikka olit saanut tilauksesta vahvistuksen, sitten odottelit tuotteita joista lopuksi ilmoitettiin että hups ehti loppumaan. Ynnä muuta ynnä muuta.

Viiminen niitti jonka jälkeen lopullisesti kieltäydyin ostamasta oli nettisivujen muutos ja että vaatteet oli tietokoneella piirretty mallien päälle. Siis täh, miten sitä voi nyt tietää yhtään miltä se sitten luonnossa näyttää. Nelly.com sillä aikaa kasvatti suurta suosiotaan ja nellyn sivuilla juuri suurin etu on se että melkein jokaisesta vaatteesta on kuvattu catwalk video. Vaikka edustan itse hieman eri vartalotyyppiä kuin nellyn mallit muttakuienkin näkee näistä mm kuinka lyhyt hame mahdollisesti on yms.



Nyt kuitenkin hennesin uutiskirjeen ja ilmaisien postareiden innoittamana ajattelin tilata alennuspaitoja (á 4,95€)  kaksi kappaletta. Nettikaupassa surfatessani ehti toinen väri kadota jo ostoskoristani ja toista sitten tilatessani ilmoitti tyh,ä nettiputiikki että tilauksen minimusumma on 7 euroa. Fuck you ja suljin selaimen.

Juu ei saanut meidän myrskyisä suhde uutta puhtia nytkään, pitäydyn siis kaupoissa ja aivan muissa nettikaupoissa...

2 kommenttia:

  1. Haha hyvä teksti :D Oon kans lukenu varsinki menneiltä vuosilta paljon sen tasoisia kokemuksia, että maaliskuussa tilatut bikinit on tullu lokakuussa ja sillai... Mulla ei oo muistaakseni ollu ihmeempää kärhämää H&M nettikaupan kanssa, mutta nuo tosi aidon oloiset mallinuket on kyllä ollu ihan onnettomia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun on myös monesti pitänyt avautua Hennesin syrjivästä bikinimallistosta mutta ehkä jätän sen lähemmäs kesää! =D

      Poista