tiistai 12. maaliskuuta 2013

Löytöjä


Moikkis!

En ole viime aikoina ehtiny oikein yhtään kirppiksille tekemään löytöjä mutta hieman olen kaupoissa ehtinyt koluamaan. Viime viikolla kauppareissulla kävi aikas komia onni ostosten kanssa.

Laskeskelin kuulkaa että säästin peräti 138€ näiden kanssa, sen verran hurjat oli alet...miten se onkaan niin mahtavaa ajatella shoppailua niin että kuinka paljon mä tänään oikein säästin...=P Nyt olen kuitenkin kaupoissa ja kirppiksillä yrittäny hillitä itseäni, ennen ostin paljon ihan vain sen takia kun oli niin hyvä alennus. Nyt etsin ihan tarpeen mukaan ja kiinnitän paljon enemmän huomiota materiaaleihin yms...




Ennen Prismaa livahdin Lindexiin. Matti tykkää aina kyttyrää kun sillä aikaa kun se hakee kaupassa kärryjä olen minä jo livahtanut salaa johonkin hypistelemään tavaroita...=P

Paljettibleiseri jota olen hypistellyt jo melkoisen tovin lähti viidellä eurolla! Meinasin ensin pelästyä kun 7€rekissä roikkui XL kokoinen ja ajattelin itsekseni että voi perskules. Kunnes löytyi tämä! Ketjukaulakoru oli n. 3€, Matin kommentti tuohon koruun oli että eiks oo aika miehinen...No ei ole!


Prisman puolelta löytyi Didriksonin takki -70% alelapulla varustettuna. Matilla on saman merkin miesten takki ja se on osottautunut maailman lämpimämmäksi joten olen himoillut omaa. Nyt 119€ ovhn takin kiikutin  alejen jälkeen kotiin vähän päälle kolmellakympillä. Ja on muuten ihan mahtistakki, voi hyvin olla pakkasilla ilman välikerroksia ja hyvin pärjää. 


Näissä kuvissa takin oikea väri näkyy vähän paremmin eli lila, ei suinkaan pinkki. Ajattelin tehdä tästä mun laksettelutakin, meinasin Prismasta napata mukaan samalla pinkit lasketteluhousut. Kuinka cool asu se olis!



Sitten seuraavana päivänä Cubuksesta perustoppi kolmella eurolla (johon onnistuin tiputtamaan kaakaota ennen kuin paita olis viisi minuttia ollut päällä...) ja Lindexistä villahanskat saman verran.


Semmosia löytöjä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti