perjantai 27. elokuuta 2010

Newsies

Tässä nyt on tullut erinäisistä syistä ravattua tuolla Tampereen suunnalla. Noh jotenkin aina kun vanhaan asuinkaupunkiini tupsahdan haluan vierailla lempparikirppiksilläni missä tuli vietettyä monen monta kivaa vapaapäivää...

Tällaisia löytöjä tein Ilona-kirppiskeltä joka on mun ihan über lempparikirppis Suomessa!!



Mustat peruskorkkarit, joita oon ettiny forever! 4 egee makso Dinskon yksilöt, ehkä kerran töpsötelty näissä.

Mä muuten huomasin et idea on kokeilla korkkareita kun sovittelee muita vaatteita. Jos jalat tulee sillä seisomisella jo kipeeks niin jättää ne ostamatta.



Maatuska-huivi 1,5€. Mulla oli tällainen samanlainen mamman venäjältä tuoma punasena mutta se on niin kutiava etten voinu sitä itse pitää. Tää on ilmeisesti hiukan eri materiaalia.



Mun eka trenssi! Vilan käyttämätön yksilö oli 5€. Ite olin eka vähän epäilevä mut Matti halus välttämättä et ostan ton ja nyt tykkään siitä ihan sikana!




Ja sitten kengät jotka on häirinny jo mun yöuniakin. Sovitin näitä ekaks Porin Aleksi 13 ja jätin ne yön yli harkintaan. No tottakai sen jälkeen oli mun koko loppu! Nooh onneks Tampereen shoppi pelasti! Nää oli 19,95 alenuksella...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti