lauantai 19. maaliskuuta 2011

Hyvä päivä julistaa shoppailulakko

Good news! Oppari on nyt purkissa ja nelonen tuli, me veeery happy! Olihan se komea yhdeksän kuukauden urakka...

Tämän johdosta juhlistetaan mun onnistumista pariinkin otteeseen. Ensiks mennään tänään syömään jette hyvää ruokaa Amadoon ja toisekseen reissaillaan hieman toukokuussa.



ENsiks olis tiedossa Riigan reissu toukuun alussa. Lennot makso taas naurettavat 44€ meiltä kahdelta. Ollaan niin täpinöissämme. Siellä on toivottavasti sillo jo hienot kelit joten aurinkoa!!




Ja toiseksi reissuksi mulla on Berliinin matka kuun puolessa välissä. Lähden yksinäni katsomaan mun ihanaa ystävää Christaa ja sen miestä Ollia. Ne on asunu siellä about kolme vuotta ja nyt viimein saan aikaiseksi lähteä sinne. Jännä mennä yksin, oon vaan kerran ennemmin matkustanu yksin.


HArmittaa vaan niin pirusti et mun vain kaks vuotta vanha passini on teillä tietämättömillä. Potuttaa maksaa yli 65€ uudesta kun tiedän et passi on joko äidin luona tai meillä jossakin. Mut uskokaa, ollaan etitty!

Ja näiden reissujen johdosta julistin huhtikuun ostolakkokuukaudeksi. Juuri sen jälkeen kun olin hieman tehny ostoksia...krhm...

Seppälässä oli kaikennäköstä puoleen hintaan ja jo alennetut oli laitettu tasarahahintoihin. Ostoksiin siis...



Persikanvärinen huivi 2€



Harmaat käsineet 1€. Tänäänkin tuli lumisateessa todettua et ei se talvi ole ohi vielä. Ei vaikka kuinka potuttaa...



Mustat farkut 4€. Mulla on mun yhet mustat farkut niin moneen kertaan pestyt et ne ei ihan mustasta mene...



Ja tummansininen smokkibleiseri 4€. Tommosen kun löytäs vielä mustana niin olis jees!

Semmosia. Täytyy kyllä pitää huhtikuu taukoa kirppiksiltäkin sillä se on kaikista vaikeinta kun löytää kirppikseltä jotain kauan etsimää ja edullista mut ei voi ostaa. Joten jottei kiusausta synny, täytyy pysyä poissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti