keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Hiusten luottotuoteet

Nyt kun uusi tukka on esitelty voisin esitellä mun luottotuotteet kun on kyse hiuksista.

Mä en ole kovinkaan ahkera laittamaan tukkaani enkä käytä kovinkaan monia hiustuotteita. Ei vaan aina jaksa. Nyt esittelenkin semmoiset tuotteet joita ilman mun tukka ei näkis päivänvaloa. Nih.



Ilman näitä kahta en voisi elää. Rainbow vesipedon hoitosuihke ja Klippoteketin kuivashamppoo. Tui Rainown suihke on varmaankin tarkoitettu lapsille ja takkujen estoon mut mulla toimii sähkäisyyden ja niiden takkujen poistamisessa. Mulla on sitä hassu tukka et siinä on semmonen takkunen, pörrönen ja sähäkäinen kohta pään oikealla puolella, vasen puoli on ok. Ilman tätä suihketta multa lähtis oikeelta puolelta varmaan kourallinen hiuksia joka kerta kun harjaan hiukseni. Tämä suihe on myös pitkän tukan talven pelastus kun estää sähköisyyttä hyvin. Seuraavaksi pääsee kokeiluun Janinalta saatu ei merkin hoitosuihke, saa nähdä onko siitä tän vesipedon haastaaksi. Kaiken hyödyn lisäksi toi puteli on erittäin halpa, jotain alle 2€..

Klippoteketin kuivashamppoosta kuulin ekaa kertaa Nelliinan blogista. Olin vähän aikaa jo ajatellu ostavani kuivashampoota otsatukkaani varten ja toi Klipon taitaa olla halvinta. Mun kokemukseni perusteella myös parasta. Mulla rasvottuu tietty osa hiuksista varsinkin töissä kun haron niitä jatkuvasti. Tän suihkeen avulla hiukset näyttää hyvältä myös pesun jälkeisenä päivänä. Täytyy ostaa tota vielä matkakoossa, matkoillahan toi olis ihan ykkönen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti