tiistai 1. maaliskuuta 2011

Ostoshirmut kotikirppiksellä

Olin ystäväni Janinan kanssa maanantaina Tyyliä metsästämässä blogin pitäjän Veeran luona kotikirppisvisiitillä. Veeralla oli niin paljon kaikkea kuolattavaa tavaraa! Janina ja minä postuttiin melko kiitettävien kasojen kanssa.

Itse raahasin kotiin seuraavaa:



Punottu koru



Vaaleanpunainen Graffiti nails lakka ja tummanvioletti lakka



Donna Leon kirja. Toi sarja on Liza Marklundin ja Agatha Christien ohella semmoinen sarja jota kerään. Mulla alkaa pikkuhiljaa toi mein eteisen kirjahylly täyttyä mun keräämistä kirjoista.



Kaks korua.



Musta kuvioteeppari. En jaksa oottaa et pääsen rakentelemaan ton ympärille asuja.





Uusi uimapuku mulle! Uimahallissa on hiukan inhottavaa pitää bikineitä ja varsinkaan sen jälkeen kun pyllähdin aika näyttävästi viime kerralla. Pyllähtäminen tapahtui vielä just sopivasti vesijuoksijoiden altaan edessä ja eihän siellä nyt muuta katseltavaa ole kuin mun mahtava pumps. Nooh, hellyyttävintä oli kun sain pari rohkaisevaa hymyä muutamalta naiselta kun kiipesin takasin altaaseen.




Ja kultasiet lehtikorvikset. Koko tämä ihana kasa kustansi vain 12 euroa! Kiitoksia Veera hauskasta shoppailuillasta!

Lisäksi sain vielä ihania synttärilahjuksia Janinalta. Me happy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti