keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Hiusturhautumista

Mie en tiedä mitä mie tekisin!

Mulla alkaa hieman nuppi kiristämään tämän punaisen värin kanssa. Rakastan näitä hiuksia ja ne piristää mun ilmettä todella paljon mutta huh kyllä näistä huonoja puolia löytyy.




Plussat:
- väri piristää
- olen löytäny uuden pukeutumisinspiksen
- mä en ole yhtään niin kalpean näkönen näin talvisin(ihan oikeasti, verenluovutuksessa hoitajat aina huolestuu kun olen niin pahoinvoivan-kalpea...)
- monia kehuja on tullut ja olen värin omaksunut aika vahvasti




Miinukset:
- juurikasvu mun ihanan hiirenharmaan omavärin kanssa on aikas kauhia
- kirkas punainen sävy lähtee hiuksista todella nopiaa, jos mulla olis yhtään punapigmenttiä(mitä mulla kyllä suvussa on mutta obviously on mut hypänny yli) auttaisi se asiaa
- vaihetlu virkistää...?
- muutamat vaatteiden värit ei mun mielestä soinnu tän punaisen kanssa niin yhteen (esim. vaaleanpunainen)

Tätä mun pohdintaa ei yhtään auta se et kattelin viime kesän ja edellisen kuvia ja vähän niinkus ihastuin mun vanhaan, auringon vaalentamaan väriin...



Eikä yhtään ole ikävä nuita pitkiä hiuksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti