tiistai 26. marraskuuta 2013

Ikuisuuslöytöjen kirppispäivä

Vaikka kiertelenkin melko tiheään kirppiksiä niin Porissa kuin melkein mihin vaan me mennäänkin reissulle (eräs herra arvostaa tätä aina todella...) niin viime aikoina on tullut melko vähän osteltua mitään. Sama silti koskee myös ihan normikauppojakin sillä 1. mulla on vaan valmiiksi jo liikaa vaatteita, 2. kiinnitän vaatteiden laatuun ja materiaaliin todella paljon enemmän huomiota nykyisin ja akryylineuleet jäävät kauppaan vaikka kuinka ihana kuosi niissä olisikin. Ja kolmanneksi kirppistelytyylinikin on muuttunut, enää en osta vaatteita vain siksi että ne maksavat euron.

Mutta parasta on kun on etsinyt jotain juttua pitkään ja sen löytää kirppikseltä vielä kivaan hintaan. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin löytää unelmien kengät koossa 37 (eli just ja just liian pienet) tai paidan joka maksaa 15e eli way over oman kirppisrajani.

Toissaperjantaina kuitenkin vietettiin mun ultimate kirppiskamun Janskun kanssa neljä ja puoli tuntia kierrellen ja kompaten kirppiksiä mielin määrin aina Ulvilaa myöten.

Ja mitä löysinkään:


Aikoinaan Seppälän raitableiseri kustansi 5e ja olen tätä nyt kesästä asti metsästänyt. Tulen aina näissä muotijutuissa vähän jälkijunassa mutta raita nyt ei koskaan mene pois muodista. Mulla oli pakkomielle musta maximekko + raitableiseri-yhdistelmästä joten mun on varmaan pakko kaivaa se maxi kesätavaroista käyttöön.


J.A.P. Musta liehuliivi kustansi euron ja tämä oli niitä perinteisiä "noku vaan euron!". Tämä on nyt pariin otteeseen ollut käytössä ja loves it!


Täydellisen farkkutakin metsästyskin on sitten melkoisen hankalaa. Aina on liian tummaa, väärä kulutus yms. Nyt löytyi muuten kaikin puolin mahtava yksilö mutta...olkapäissä on tuollainen rypytys enkä voi sitten itselläni sietää olkapäitä korostavia vaatteita. Muilla kyllä, mutta itsellä kun on noita hartioita omasta takaa ihan tarpeeksi niin no no.


Mutta teen tästä farkkuliivin! Joka on myös ikuisuuslistalla. Vielä en tiedä miten tämän projektin meinaan toteuttaa mutta we shall see. Yotubesta todennäköisesti löytyy diy videoita joista ottaa opiksi.

Ja muutama uusi ostos ihan kaupan puolelta:



Vihdoin sain aikaiseksi ostettua Nälkäpeli-sarjan ekan osan, yritän saada ne ainakin vikan leffan tuloon asti luettua niin pääsen ihan leffateatteriin sitten katsomaan. Lumenen hileinen päälluslakka sisältää hauskoja pitkulaisia valkoisia hileitä. Rimmelin Lash Acceleratoria olen jo hetken ehtinyt käyttämään ja todennut erinomaiseksi ripsiväriksi.


Salihanskat! Materialisti kun olen niin olen oikeasti taas saanut puhtia treenamiseen uusien hankintojen myötä. Nämä tulivat tarpeeseen kun aloin treenaamaan enemmän vapailla painoilla yms. 


Pikkuhiljaa olen laitellut joulua kotiin ja jälleen yksi tonttu muutti meille. Haaveissa olisi sitten joskus oman puutalon kuistille hankkia sellainen ihanan iso tonttu.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti