tiistai 10. joulukuuta 2013

Etsin etsin...

Perjantaina olisi kamun kauan odotetut valmistujaisjuhlat ja sain kuin sainkin hankittua sinne pitkän puvun (pukukoodina olisi iltapuku). Nyt kun se on saatu hoidettua alkaa maan pahin pähkäily mitä teen sille lyhyelle mekolle jonka jo ostin niin juhliin. Vaihtoehtona olisi laittaa mekko men pikkujouluihin jotka ovat sunnuntaina, mutta kun mulla on sinne jo mekko, ostettu puoli vuotta sitten...

Ja pähkäilyä ei yhtään auta se että kaikki mun perhanan mekot ovat kaikki mustia ja en itsekään ymmärrä mihkä ihmeeseen tarvitsen kolme pikkumustaa...Vaikeaa niin vaikeaa...

Tätä asiaa helpottaisi jos voisin palauttaa sen ostamani lyhyen mekon pikkujoulujen jälkeen jolloin voisin juhliin lähtiessä miettiä mikä mekko olisi paras. Nyt olen ihan varma että jos palautan mekon ja sunnuntaina tulee sellanen fiilis et pöh, se toinen olis ollu kivempi...



Searching for a statement necklace
Mekko jonka ostin perjantaille ei ole ihan tällainen mutta samaa henkeä hieman.

Tämän lisäksi vielä perjantain mekko aiheuttaa päänvaivaa. Mekko on selästä avoin ja nyt pitäisi siihen mennessä päätellä miten sen hoidan. Ja korut! Mekon kanssa sopisi niin upeasti joku ihana statement kaulakoru mutta...mulla ei ole! Yksi nahkainen löytyy muttei se ehkä...noh, ehkä mä jotenkin keksin jotain!

Paistaako yhtään tästäkin sekametelisopasta se että ahistaa!!!!

Any help!?


5 kommenttia:

  1. Heips, upea mekko! :) Kiitos kommentistasi, liityhän mun lukijaksi jos et vielä ole :) Ihanaa joulun odotusta :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Toi olis kyllä hyvä pointti! Koruja tulee käytettyä aina.

    VastaaPoista
  3. Uuu, upea kaunotar :)

    T:M

    VastaaPoista