torstai 4. helmikuuta 2010

Its weekend for me,,,

Tänään koitti jälleen ihana viiknoloppu tälle tytölle! Tää onkin sitten näillä näkymin viiminen vapaa viikonloppu taas aikoihin joten nyt pitää ottaa kaikki ilo irti!

Huomenna otettaan suunnaksi Tammerfors ja vietetään siellä koko viikonloppu. Muutin siis joulukuussa pois Tampereelta, asuin siellä kaks ja puol vuotta opiskellen. En oikein kunnolla ehtiny sinne juurtua mutta very much tykkäsin kyllä. Mut Pori on kyllä mulle se paikka...

Oon ihan intoo piukassa kun pääsen niiiin pitkästä aikaa Tampereen kirppiksille! Nyt alkaa muutenkin kirppistely ethyä joulun jälkeen. Joulun ja alennusmyyntien aikaan ei oikeen oo kovin hyvää tarjontaa...Teen sitten postauksenki mun lempikirppiksistä Tampereella, koska jos mitään ni ne mä tunnen...Melkeen joka vapaapäivä meni niissä kierrellessä. =P

Pääsen vihdoin ja viimein vähän viihteellekin, siit on varmaan ainakin kaks kuukautta kun oon olu missään yökerhossa...ei vaan jaksa enää, taitaa ikä painaa päälle...

Pitäis kyllä tehä joku lista mitä ettiä Tampereelta...muutama tässä:

- musta bleiseri
- talvitakki (pitkä, miel. karvahupullinen)
- jotain spesiaalia synttärivaatetta (huh, nekin on parin viikon päästä...)
- lehtiä (muoti ja sisustus)
- vaaleat farkut

Nämä olis ainakin aluks etsintälistalla. Ja kaikkihan tietää et todennäkösesti en löydä mitään näistä vaan aivan jotain muuta...

Loppukevennykseksi viel kuva siskon kissasta Mitsusta:


Mahtavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti