tiistai 2. helmikuuta 2010

Washing...

Aattelin nyt esitellä teille uuden löytöni johon olen niiin tyytyväinen.

Kyseessä olisi sis minulle täydellisesti sopiva shampoo ja hoitoaine. Kun kauan olen kahlannut läpi markettien eri halpis-shampoiden. oon nyt jo pitkään aatellu et panostaisin oikeen kunnon kampaajan puteleihin mutta sitten heräteostona ostettiin nää:



Ostin siis Tre Semme volume boost setin, molemmat putelit sisältää 900ml tavaraa. Ja olen ollut todella tyytyväinen! Oikeasti on vaikuttanut nostavasti hiuksiin, ei aina ihan lässähtänyttä tukkaa..ja hiukset tuntuvat todella silkkisiltä ja puhtailta. Tämä setti oli silloin kun ostettiin ni tarjouksessa, 1,8 l nestettä sai hintaan 6,90...Normaalisti on mun mielestä yks pullo ton verran. Mutta ei ole ees kalliita kun miettii et tos on melkeen litra shamoota...

Suosittelen!

P.S. Sarjassa on tietty muitakin vaihtoehtoja, ens kerral aattelin kokeilla värille tarkoitettuja.

1 kommentti: