maanantai 29. maaliskuuta 2010

Dont go into any store...

Mun piti tässä hetken aikaa viettää epävirallista ostolakkoa ja ihan vain nauttia mun jo olemassa olevista vaatteista...mutta kun tämä tyttö ei saisi astua jalallaankaan kauppaan...

Ihan elintarvikeostosaikeissa suunnattiin Porin Mikkolan Cittariin ja siellä kävin ensimmäsitä kertaa aleksi 13:ssa. Sieltä ei mitään tarttunu mukaan mut hiukan kuolasin niitä kenkiä!! Miksi en voi olla niin lyhyt etten näyttäisi korkkarit jalassa amatsoonilta...nyyh...kannattaa mennä muuten oikeesti katsastamaan aleksin alennusmyynnit, parit aika himottavat kengät ja laukut siellä oli. Olin muutenkin aika positiivisesti yllättynyt kuinka hienoja kenkiä siellä oli.

Sitten olihan mun pakko poiketa Seppäläänki (tässä vaiheessa Matti liukes pelikoneiden suunnalle...=P). Sieltä otin muutaman paidan ihan kokeilumielessä mukaani pukukoppiin kun sovitin uusia rintaliivejä. Noh, toinen oli vaa niin ihana et en voinu jättää poiskaan...musta neule oli just sellanen mitä oon ettiny jo jonkin aikaa...



Me so happy again! Hintaa paidalla oli alennuksessa 10€

Lisäksi ostin itsellenki sitten mustat rintaliivit joten vanhat voisi sitten laittaa roskikseen. Ei ne ookkaan kun ehkä kuus vuotta vanhat...=P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti