keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

who DOES like doctors anyway...?

Mulla oli todella mielenkiintoinen lääkärikäynti tänään. Mä kun en oo varmaan aikoihin ollu kunnolla kipee (koputan puuta) joten ei tuolla lääkärissä ole tullut käytyä. Sitten sen muutaman kerran kun olen tän 5-7 vuoden aikana käyny niin oon hakenu sairaslomaa ja sillonhan terveyskeskuslääkärit suunnilleen kattoo päin, käskee yskimään ja määrää lomaa...



Niin kun nyt tänään olin oikeen kunnon ajalla lääkärille niin mua hiillostettiin jos jostakin asiasta. Tässä mieleenpainuvin dialogimme:

Lääkäri: Jaa no kuinkas usein sä urheilet?
Minä: No ainakin kerran viikossa, pyrin siihen kolmeen. Aina ei vaan ehdi.
L: No miks ei ehdi?
M: No usein illat oon töissä ja en oo aamu-urheiluihmisiä. Sillon on muuta tekemistä.
L: No mitä?
M: kotitöitä nyt ainakin
L: ai, no eiks sun poikaystävä niitä tee?
M: kyllä se tekee mut niitä on kuitenkin aika paljon
L: Mä olen ollut kotiäitinä ja ne kotityöt on vaan jätettävä että ehtii harrastaa liikuntaa...

Justiinsa niin

SItten kun täyttelin sellasta tietolomaketta mun terveydestä niin silmään osui seuraava kysymys:

Onko sinulla seuraavia sairauksia tai niiden oireita?

Mm.

- diabetes
- syöpä
- halvaus
- migreeni
- epilepsia
- mahahaava
- SILMÄLASIT?

Mä en tiennytkään et silmälasit on sairaus...=P

Että sellaista...no olihan lääkäri loppujen lopuksi tosi mukava mutta muutamat keskustelut oli vaan...no kai sen on pakko olla jette terveysintoilija kun se on lääkäri.

Jei, seuraavaa kertaa odotellessa...

2 kommenttia:

  1. Oon kuullu tuosta silmälasisairaudesta. Kuulemma osittain periytyvää, eikä rokotusta oo keksitty :O Apuvaaaa!

    VastaaPoista