lauantai 22. toukokuuta 2010

Grillin...

Perjantain teemana taisi kyllä olla grillaus, itsensä ja makkaroiden. Nooh itseäni en päässyt liikaa polttamaan, lievä punotus oli tuossa rinnuksissa, ne palaa mulla aina ensimmäisenä. Aattelin kyllä et joskos olisin vallan polttamatta itseäni tänä kesänä, eikös olisi aika hyvä lupaus. Muutamat ystäväni (ovat poikia) menevät tämän kesän sillä motolla että rasvat on nynnyille, kyllä se palanut iho siitä tasaantuu ruskeeks...Just näin...

Mun naaman pisamat räjähti taas kun ne näki hiukan aurinkoa. Ihan mahdotonta...No, onneks tykkään niistä ni ei haittaa...=P

Illalla sitten mentiin grillaamaan ikaverin takapihalle, mä en jaksanu grillata kun mukana oli vaan makkaraa ja minä kun en sitä oikein syö...Mutta turvauduin bbq-sipseihin ja hyvin pärjäsin. Paitsi...ne hyttyset, ne on nyt liikkeellä oikein sankoin sotajoukoin. Ja alkukesän hyttyset on kyl ihan pahimpia, niiden puremat kutisee varmasti juhannukseen asti...

No mutta illan asuun:



Kengät: H&M (uudet)
Farkut: Only
Toppi: Kirppis
Neule: Seppälä
Huivi: kirppis
Laukku: kirppis
Niittiranneke: kirppis



Mulle kävi tossa eien kyllä niin hassusti. Oon tässä muutama päivä takaperin muutamaa blogia lukiessani alkanu himoitsemaan H&M:n seepraballerinoja ja mietiskelly netissäkin joskos olis ostanu. Ja mitä minä näänkään eilen yhdessä kirppispöydässä, seepraballerinat, uudet kokoa 37!! Whaat! Ei voi käydä näin. Hintaa oli 4,5€ minkä pulitin hyvällä mielellä, käyttämättömät kun ovat. Ah tätä onnea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti