tiistai 25. toukokuuta 2010

Some blood...

Meillä osu onnekkaasti Matin kanssa vapaapäivä samalle päivälle, joten päästiin viettämään oikeen pariskuntapäivää yhdessä. Ja iski vielä auringonpaistekkin tälle päivälle, miten mahtavaa!

Ensin myöhäisen heräämisen jälkeen suunnattiin luovuttamaan verta. Mulle se oli jo viides kerta, Matille toinen. Selvis sitten Matin veriryhmäkin, oli A-. Mul ittellä on AB- joka on Suomen harvinaisin, vaan 1% suomalaisista on mun kanssa samiksia. A- on vaan 5%. Joten meille tulee aika harvinaisia lapsia sitten...=P



Mä tykkään kyllä käydä luovuttamassa säännöllisestikkin verta, siitä tulee niin hyvä mieli eikä mulle ainakaan mitään huonoja oireita koskaan tullut.

Sitten käväistiin kirppiksellä ettimässä vähän koristeita mein tuleviin tupareihin. Mulla on niihin teema mietittynä jo aikoja sitten. Koristeita ei tällä kertaa löytynyt mutta muuta kyllä...



Musta bleiseri joka on ollu etsinnässä kauan! 3€



Ohut harmaa paita 4€. Tuli tossa helekeleillä huomattua et en omista kun yhen ei-neuletakkia. Siis minkä vois heittää päälle kun lähtee pyöräilemään yms.

Vierailtiin sitten Matin veljen ja sen tyttöystävän uudessa asunnossa, iski taas ihan hirmu sisustusinto!



Tehtiin myös ihan älyttömän herkkua ruokaa, hamppareita, ranskiksia ja salaattia. Ihan sairaan hyvää! Kyl itsetehdyt hampparit pesee hesen mennen tullen. Nami nami!

Jälkkäriksi vadelmasorbettia med suklaahippu...Yummi!



Asuna oli ehkä lemparein asuyhdistelmä vähään aikaan:



Kengät: H&M
Farkut: Only
Paita: Vero Moda
Takki: Halpa halli
Huivi: kirppis
Laukku: kirppis

Vähän kyllä näytän kalpeelta tossa...Oon oikeesti edes hiukan ruskettunu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti