maanantai 12. heinäkuuta 2010

Beach and some football

Viime viikonloppu vierähtikin sitten Yyterin rannoilla Beach Futiksen parissa. Mä olin kun jollain ihmeen onnen kaupalla saanu sen koko viikonlopun vapaaksi joten ensin suunnattiin torstaina omalle mökille rauhtoittumaan ennen lauantaita...



Mua jotenkin vaan aina ahdistaa tälläset pakkomenemiset, siis ok ei mun nyt ihan pakko ollu sinne mennä mut jotenkin vaan kaikki tuntuu usein menevän kauheeksi sähläämiseksi kaupassakäynnin, eväiden teon, kyyditysten sun muun suhteen... Nyt kun vielä Yyterin päässä ei oikein kaikki järjestelyt pelanneet niin ei oikein se päivä alkanut kovinkaan mallikkaasti...



Nooh, mutta mutta aivan mahtavan hauska päivä siitä tuli alkukankeuksien jälkeen. Pojat nyt vaan hävis kaikki pelinsä mutta hienosti pelasivat. Mäkin rääkyin itteni aika puhki siellä kentän laidalla.



Ja se mahtava keli!!! Siis niin lämmintä vettä, allekirjoittanut ainakin viihtyi aikas mallikkaasti veden helmoissa. Ja tässä kohdin täytyy hiukan leuhkia et mä olin yks harvoista mein porukasta joka ei palanut...=) Ja tässä ihan nyt vaan onnittelen itseäni koska vielä on muistoissa Beachfutis 2008, jolloin olin niin jäätävä rapu pandarinkuloilla ettei mitään rajaa.




Seittemän aikaan sitten kotiuduttiin biitsiltä kun alkoi sataa, ei oikeen jaksettu jäädä iltabileisiin kun Matilla kutsu työt sunnuntaina. Ja mul on kyl aina vähän sama juttu ton Yyterin kanssa et kun siel on koko päivän maannu ni sit on niin poikki jotenkin...Liian raskasta touhua...=P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti