torstai 1. heinäkuuta 2010

Was it supposed to rain today...?

Mun muistaakseni torstaiksi luvattiin sadetta?? Nooh, tulihan se sade sieltä iltapäivällä just kun meidän piti harrastaa hiukan muuttohommia...

Nooh, aamuherätys tuli tänään taas melkos aikaisin kun ovikelloa soitti vihdoin ja viimein parvekelasien asentaja. Siinä se sitten huhki kun mä datailin koneella. Mulle tulee aina jotenkin tosi huono omatunto jos esim. talkkari, remonttimies, putkimies ym. tulee meille ja tekee hiki hatussa hommia ja mä vaan istun telkun edessä...

Mutta kyllä mä jotain hyödyllistä itsekin tein. Aamupäivällä kolusin hieman kirppiksiä ja uudelleen löytyneen sisustusintoni saattelemana ostin vain ja ainoastaan sisustustavaroita. Hyvä minä! Voisinkin ne esitellä tässä huomenissa ehkäpä.

Iltapäivällä suunnattiin sitten hakemaan mein sänkyyn uudet patjat, parveketuolit Kontista, peili Jyskistä ja muutaman mein mamman tavaroita hieman. Eli kyllä siinä sai taas hikoilla.

Mutta hei, nyt meil on vihdoin ja viimein kokovartalopeili!!!!! Ei enää tarvi vessan peilistä kurkkia sopiiko kengät asuun...

Joten sopivasti uuden peilimme kautta otettu asukuva:



Kengät: Sokos
Housut: Kirppis
Toppi: H&M (uusi aleostos)




Korvikset on joskus ostettu Jazzeilta siitä kivikojusta (all you pori-people know what im talking about)



Käsikorut on joskus ostettu Seppälästä, tulee vaan harvemmin käytettyä kun tuntuu et ne kolisee aikas lailla. Vaikka niistä kovasti pidänkin.

Ja hei, ollaan hetken aikaa haikailtu yhtiä vanhoja tuoleja Kontista meitin parvekkeelle, ne on semmoset täydelliset löhöilyyn. Noh, tänään sit päätettiin et mennään ne kotiuttamaan neljänkymmenen euron hintaan. Ja mikä meitä siellä odottaa, 50% alennuslappu. Jipii!!

Toistaiseksi kököttävät vielä tuossa olohuoneessa, kunhan viimiset zydeemit saadaan parvekelaseihin niin ne muuttavat uuteen kotiinsa.!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti