perjantai 10. joulukuuta 2010

I don't think I believe in Santa anymore...

Eilen oli leffapäivä! Leffassa käyminen on vaan niin hauskaa, popparit hyviä ja jälkipyykki parasta. Leffaksi valikoitui Rare Exports jota oon oottanu niin kauan kun näin trailerin kuukausia sitten ja seuraksi valikoitui pitkän pohdinnan jälkeen Matti...=D

Ja oli muuten ihan sairaan hyvä elokuva! Vaikka vietin varmaan kymmenen minuuttia silmät kiinni mut oli niiiiin hyvä! Todella uudenlainen suomalainen elokuva. Mä oon suomalaisista elokuvista huomannu yhden kaavamaisuuden (joka nyt ei kaikkiin päde mutta useimpiin). Niistä löytyy kolme asiaa: alastomuutta(yleensä miesten), viinaa tai ryyppäämistä ja kiroilemista. Rare exportsissa oli kiroilua ja alastomuutta mut ei viinaa. Piste sille. Mä oli leffan jälkeen ihan täpinöissäni ja illalla hieman pelottikin, onneks en ollu yksin kotona. Suosittelen siis kaikille!

Leffasta on sanottu et se on outo mut se on hyvällä tavalla sitä. Sitä ei oikeen voi verrata mihinkään muuhun elokuvaan.

Juu ja saatiin vihdoin ja viimein mein makkariin kattovalaisin joka valaisee sit niin hyvin et asukuvat on hyvän värisiä. Jei!



Kemgät: Bianco (kirppis)
Farkut: Vila
Toppi (alla): Vila
Toppi: New Yorker Kööpenhamina
Päälipaita: H&M
Korvikset. H&M



Juu ja tukka on myös muuttunu! Kävin parutoimassa sitä ja värjäsin itse kotona. Tai Matti värjäs. Täytyy kyllä sanoa et oon kyl niin onnekas et mulla on noin hyvä värjääjä-poikkis. Olis himputin vaikeeta ite värjätä ja aikasmoinen rumba sopia kavereiden tai siskon kanssa värjäämistä. Mut onneks tuo osaa hommansa! Väri onnistu nyt tosi hyvin, yleensö kun värjään ruskeeks tulee aina liian tumma mikä ei sovi mulle kun tulee tuo Lumikki-efekti tän kalpeuden takia.



Sit tää yks halus kans kuvaan...



Yleensä neidistä on todella vaikee ottaa kuvaa kun hän joko innostuu kameran rannenauhasta liikaa tai sitten puskee kameran ihan höyryiseks...Kun Jade tuli meille se puski kaikkea ja koko ajan, nyt on hieman rauhottunu. Ja kyllä Jadesta on tulossa oma postaus, hänestä tarvis vaan saada ensin edustavia kuvia jotka ei oikeen onnistu edellä mainitusta syystä. Mut tänään tuli pari oikein hyvää kun hän oli mun kanssa pienellä pötköttelytuokiolla...=P

Huomenna Helsinkiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti