perjantai 10. joulukuuta 2010

No more reading

Viime päivinä on huhkittu opparin kanssa ja shoppailtu joululahjoja. Luulisi että mulla olisi kasassa kaikki mutta ehei, far from it...Mulla menee usein hiukan yli noitten lahjojen kanssa...

Mutta pitkästä aikaa asukuvaa. Mua vaan ärsyttää asukuvat näin talvella kun missään ei oo kunnon valoa ja ulkona ei viitti ottaa kun takki ja miljoona kilometriä kaulahuivia hukutaa kaiken alleen...




Kengät: Kirppis
Farkut: H&M
Musta paita: Ellos
Musta neyleliivi: Kapahl
Huivi: Kirppis



Joululahjaostosten välissä eksyin kirppiksille (krhm...)ja bongasin sieltä itselleni uudet kengät! Biancon nahkasaappaat olivat juuri kokoani. Hintaa oli yhdeksän euroa mikä on suurin summa mitä olen mistään maksanut kirppiksellä...Ainoa huono näissä on että ovat pirun liukkaat! Tein eilen aika tyylikkäitä liikkeitä kaupungilla kun luistelin näillä...=P

Edellispäivänä olin pari tuntia jo lukenut kirjallisuutta opparia varten kun miedän neiti päätti että nyt saa riittää ja parkkeerasi itsensä mun kirjani päälle. Kiitos ei enää lukemista!

2 kommenttia:

  1. Haha, go Jade go!

    Lol, meinasin tänää maksaa 55€ kengist, huomaa et mun käsityst rahast on vähä vinksallaa verrattun sun :D

    VastaaPoista
  2. Nooh riippuu kengistä. Ja toi on mun kirppisraja...kaupassa eri juttu. Haaveilen edelleen mustista nahkasaappaista. Toisaalta en tiiä tykkäänkö nahan käytöstä yleensä joten taidan ehkä jatkossakin ostaa sitä tälleen second hand...=P

    VastaaPoista