sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Iksu, Ikea ja Tampere

Torstaina tehtiin taas pieni maakuntamatkailureissu kun ajeltiin ensimmäisenä Ikaalisiin palauttamaan mun opparin ensimmäinen versio opettajalle. Samalla sovittiin esityspäivä, 7.3 on nyt mun opinnäytetyöseminaari, hui.

Iksusta köröteltiin sitten Tampereella hakemaan Katrin, ja siitä sitten Ikeaan. Meillä ei Matin kanssa ollut Ikeasta muuta hakusessa kuin teepannu(semmoinen johon laitetaan irtoteelehtiä ja ne painetaan sinne pohjaan) mutta kyllä sinne taas saatiin 56 euroa kulumaan. Mut teepannuja ei ollut...=P KAikki tavarat tuli tarpeeseen, harmitti vaan kun yhen kehyksen lasi ol menny halki autossa...Möh...

Ikeassa piti tietty saada ekaks lihapullia...



Ikeassa oli viel semmonen tarjous et klo 14-17 lihapullat saa puoleen hintaan. Eli mun koko annos, pieni annos pullia ja mantelikakku kustansi yhteensä 3,49€. Ei paha...



Siel oli taas uusia sistuksia ja löysin muutaman omaa silmää miellyttävän.



Tää oli Katrini näkönen.

Torstaina illalla näin mun ihania Tampere tyttöjä! Sain iki-ihania synttärilahjoja, just mun näkösiä.

Perjantaina menin aamulla kiertelemään kirppiksiä ilman sukseeta. Treffattiin katan ja matin kanssa kaheltatoista ja mentiin Hanabiin syömään. En oo varma oonko ennenki kerotnu Tampereen HAnabista mut sieltä saa niin hyvää ruokaa! Sieltä saa japanilaista Ramenia joka on ns. nuudelikeittoa maustetullaliemellä. Mukana on myös lihaa, kaalia, purjoa ja maissia. Mä otin viel mukaan herkkusieniä. Hyvää! Hanabi siis Tammelan puistokadulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti