lauantai 27. elokuuta 2011

By the sea on a sunny day



Miten mahtava ilma olikaan viime keskiviikkona. Hurautettiin pikku fiudella Porin Kalloon. Aivan upea, lämmin ilma!. Matti kaivoi kalavehkeet ja minä kirjan. Asettauduin sitten yhdelle aallonmurtajan kivilohkareista ja annoin auringon lämmittää. Voi vitsi, olen kyllä aina tiennyt että olen meri-ihminen. Se tuoksu! Järvet ei ole koskaan sytyttäneet niin paljon kuin meri.





Päällä oli Vero Modan loppuunmyyntialeista vitosella ostettu maximekko. Olen aiemmin ollut niin vastaan maksimekkoja mutta miten kävikään... Mekon malli ei vaan ehkä maailman paras ole minulle kun tuo leikkaus korostaa tota rinta-osiota...Krhm...





Tästä mekosta olisin kyllä mieluummin ottanut ruskean version mutta toi xs koko ei juuri ja juuri mee mulle...=P



Parit "tuulimyllyt".



Kotimatkalla ajeltiin hiukan ja käväistiin ihanassa pienessä kyläpuodissa Lampuodissa. Sieltä mukaan hieman itse leivottua ruisleipää ja trippiä! Kari Grandi tripit ja niiden old school mainokset on parhaita!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti