keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Haaste

Sisko iski mulle haasteen kehiin omassa blogissaan ja nyt kun olen aivan yksin ihanan iltapäivän on vihdoinkin aikaa ottaa haaste vastaan.

Haaste siis: Kerro seitsemän asiaa itsestäsi joita et ole ennen kertonut.

Jaahas...Eniten näitten keksimisessä vaikeuksia tuotti etten kedannut ihan kaikkea laittaa, multa löytyy muutama tapa jotka ei siedä päivänvaloa.




1. Olen salaa alkanut tykätä sushista...en edelleenkään total merilevä-kääryleistä mutta small amount menee...

2. Filmtownin irtokarkit on parhaita ja mun pussini maksaa siellä aina alle kaks euroa. En vaan millään jaksais syödä ikinä mitään megapussia. Meinasin kerran pyörtyä kun mun edessä olevan pariskunnan karkkiostokset makso 15 euroa!




3. Tykkään ihan oikeasti sinapista, oikein tulisesta sellaisesta mutta mun mielestä sinappi sopii vaan makkaran kanssa enkä mie tykkää makkarasta...vicious circle..

4. En oikeen välitä semmosista purkista sormilla kaivettavista huulirasvoista. Ja olen todellakin sitö mieltä että huulirasvayhtiöt ovat salaliitossa, mitä enemmän käytän huulirasvaa, sitä useemmin sitä on lisäiltävä.

5. Kaipailen hiukan lukion ja ammattikorkeen kokeisiin lukemista. Että piti oikein keskittyö, tehä muistiinpanoja yms. Hullu, I know, mutta näin pelkästään työtätekevänä sellaista kaipaa. Julistin kyllä kun sain opparin tehtyä että en ainakaan seitsemään vuoteen kuluta yhtäkään koulun penkkiä.




6. Mulla on pienoinen koirakammo. En sinänsä pelkää esim koskea koiria yms mutta koirien haukkumista pelkään. Mutta kun ystävystyn koiran kanssa rakastan niitä niin! Maailman lemppareimmat koirat on jo edesmennyt Elli, joka oli ystäväni Annan koira ja mein hoitokoira yläasteen ajoilta Leo, maailamn ihanin länsiylämaan terrieri.

7. Kun joskus ostan asunnon haluan että mun äiti näkee sen ennen kuin ostan. Miten niin mammas girl!?

Kuvituksena kuvia mein karvapallerosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti