sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Saturday ja edelleen hemmetin kylmä

Lauantai vierähti suurelta osin töissä, mutta kyllä me hieman ehdittiin tuon miehekkeen kanssa kaupungillakin pyörähtää. Käväistiin keskustan Teljäntorin kahvilassakin ja tilailtiin ja istuttiin siinä ihan rauhassa kunnes huomattiin, et kahvila oli menny kiinni jo aikoja sitten. Hiukan oltiin noloja, kun molemmat kaupassa ainakin joskus ollaan työskennelty ja mikään ei ole ärsyttävämpää kuin asiakkaat, jotka pärähtävät lauantaina minuuttia vaille kuus kauppaan ja shoppailee ilman minkään valtakunnan kiirettä! Nih!

Itse löysin hennessitä muutamia juttuja mutta tarkan markan mimminä odotan ostamista tiistaihin kun silloin voin käyttää mun -10€ edun! (juu, ihan hurja alennus! =D)




Olin taas maailman paras personal shopper, kun Matti poistui taas JC:stä muutaman superhyvän ostoksen kanssa. Puvuntakki esim 25€! Laskeskeltiin, että miellä tulee tässä kevään aikana olemaan ainaskin kudet tai seitsemät juhlat, joten noi juhlavaattet tulee kyllä ihan tarpeeseen.




Olenko mä muuten hehkuttanu vielä sitä että mä pääsen ihan just häihin!!! Mun vanhin kaveri menee naimisiin mun synttäripäivänä ja olen niin pöhinöissä ettei rajaa! Olen aiemmin ollu vaan äidin serkkujen ja oman kummitätini häissä ihan pienenä.




Sovituskoppikuvat are back sattuneista syistä (lumi, talvi, pakkanen, ei vaan jaksa panostaa!).

Kengät: Köpiksestä (vihdoin sain vaihdettua pohjat nuihin!)
Farkut: Crocker (kirppis)
Paita: Gina Tricot
Huivi: Pieces

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti