tiistai 10. heinäkuuta 2012

Blue maxi

Heissan!

Tällä viikolla kun ulkona ilma näyttää tuolta ja on hieman enemmän vapaata kuin viime viikolla, aion tännekin kirjoitella hieman enemmän. Koko Suomi road trip on käymättä läpi ja voitteko kuvitella et vieläkin on Lontoosta yks juttu kirjoittamatta. Mutta miksä sen parempi ajankohta kun sateinen mökspäivä!

Mutta mutta oltiin tuossa (taitaa olla puolitoista viikkoa sitten) syömässä Steak and Whiskey House Gallessa. Ite otin kreikkalaista kanaa ja Matti tietty pihviä. Tykättiin niin paljon molemmat, itselle tuli ihan sellainen olo kuin ulkomailla olisi kun syötiin terassilla ja sain oikein hyvää, vahvaa fetaa.


Kreikan kanaa...ostettiin heti seuraavana päivänä tzatsikia kotiinkin.


Masan piffi

Päällä mulla olin JC:n alesta löytynyt maximekko, joka on mulla toinen laatuaan. Mutta täytyy kyllä todeta et hieman on pitkä tuo...Multa kuitenkin löytyy pituutta se 171cm ja tuo on s koko...


Oon nyt viime aikoina ihastunu siniseen. En ole kyllä varma sopiiko se väri mulle mutta ihan sama, tykkään silti...


Hulmuavat mekot ja hameet ovat ihania! Olen vaan maailman huonoin käyttämään mekkoja tai hameita, en tiedä mikä on, en oikeen miellä itseäni sillä tavoin tyttömäiseksi/naiselliseksi. Poislukien silti töissä, siellä meillä on joko housut tai kynähame ja hameessa tunnen oloni mukavammaksi. Ihme homma...


Mekko: JC
Huivi: Kirppis
Neuletakki: Bik Bok
Laukku: Nelly.com (tyylikkäänä viskattu maahan...)


Me loves this hame!!!! Entäs te?

6 kommenttia:

  1. Hei näinkö sut aamuteeveessä uutisissa? eilen tai edellispäivänä! :)

    VastaaPoista
  2. Ollaanpas sitä oltu taas niin nättinä liikenteessä :) Sopii kyllä toi maxi sulle.

    T:M

    VastaaPoista