maanantai 2. heinäkuuta 2012

Orange

Nyt kesällä mulle on tullu ihan hirveä himo värikkäisiin vaatteisiin ja etenkin housuihin. Olen aina ollut myös melko matchy-matchy ihminen eli nytkin housut ja huivi samaa sävyä. Muistan ikuisesti kun yläasteella mulla oli aivan upea combo vaaleanpunaiset kengät, niittivyö ja lippa. Jeah!


Voisin vaikka asua noissa pöksyissä tai ihan vaan missä tahansa chinoissa.


Kengät: Random kenkäkauppa Tampereella
Housut: Vila
Toppi: Gina Tricot
Bleiseri: Kirppis
Huivi: Kirppis
Laukku: Primark

Mä en tiedä mikä siinä on mut mua ahdistaa ihan hirmusti pitää noin pieniä laukkuja. Aina tarviin esim. kalenteria, hiuslakkaa yms. kun mulla on pieni laukku josta ei todellakaan löydy nuita.


Ostin ton topin Gina Tricotin nettikaupasta ihan tuon selän takia. Täytyy muuten kehua GT:n nettikauppaa, tilaus onnistui melko helposti, tilaus tuli nopeasti ja asiakaspalvelukin toimi. Vielä meinaan pysyy boikotti Hennesin nettikauppaa vastaan. En suostu tilaamaan sieltä niin kauan kun ne tietsikalla laittaa niitä vaatteita mallien päälle...


Jees, mites toi salakuvaus....

Kirjurissa asustaa tätä nykyä alpakkoja!!!

2 kommenttia:

  1. Grau, mikä selkämys ;)
    Se sateenvarjo on muuten sit töissä, minkä jätit meille :)

    T:M

    VastaaPoista