maanantai 28. kesäkuuta 2010

Rudolph...

Jaahas, mulla on nyt sitten aikas punottava nenä juhannuksen jälkeen. Tuli vähän salakavalasti otettua siihen aurinkoa...=P JA pisamat on taas villiintyny ihan mielettömästi.

Eilen oli oikein kiva lämmi päivä ja meillä molemmilla oli vapaapäivä joten mehän suunnattiin maikkalaan (Porin Maauimala). OI että se vesi oli lämmintä, mä olisin uinu vaikka kuinka kauan mut matti oli taas mamis...=( Mä oon ihan pienestä asti ollu ihan hurja vesipeto, meitä ei mein siskon kanssa meinannu saada millään pois vedestä. Nykyäänkin mun kesän onnistuneisuus mitataan sillä kuinka usein pääsen uimaan.

Ja asukin oli hyvin kesäinen:



Kengät: Lindex
Shortsit: Gina Tricot
Toppi: H&M
KOrvikset: Seppälä
Koru: Lindex



Korvikset näkyvät siis paremmin tässä kuvassa. MUa vähän nyt kyl häiritsee mun oikeen hellekelien vaatteiden vähyys. Tuntuu et mul on noi shortsit joka päivä päällä...



JA tietty seepralasit pääsivät mukaan. Mulla jää kyllä niin vähiin toi aurinkolasien käyttö, mä olen vaan maailman laiskin pitämään piilareita...

1 kommentti: