sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Satisfaction...

Otsikko ei tule niinkään mistään härskistä vaan löysin koneeltani vanhan soittolistani mis on benny benassin satisfaction...ihan huippua...

Pahoittelen melko pitkääkin bloggaustaukoa, muuttohässäkässä ei oikein vaan jaksa...noh, tupareiden jälkeen saan tännekkin jotain kuvia, nyt kun kaikki tavarat alkavat löytää paikkaansa.



Perjantaina otettiin suunta kohti Tamperetta. Käytettiin Matin urhealla pokerinpeluulla voittama hotellilahjakortti Hotelli Tammeriin. Ilves oli täynnä mut olinkin kyl loppujen lopuksi oikein tyytyväinen tähän, mä kun rakastan kaikkea vanhaa. Upea oli hotelli! Mä olin vaan koko ajan vähän niinkun "töissä" eli arvostelin ja tarkkailin kaikkea. Well, it is part of my job...



Perjantaina mentiin sitten siskon ja sen miehen kanssa Napoliin syömään ja voi että on siellä aina niin hyvää ruokaa. Mun ja Matin pizzassa oli kinkkua, katkarapuja, tonnikalaa ja herkkutatteja. Nami! Napolissa on myös se ollu aina et vaikka siel on tosi nuoria tyttöjä tarjoilijoina niin aina saadaan tosi kivaa ja ystävällistä palvelua. Eikä mitään sellasta feikkiä ylipirteää, vaan aitoa.



Asuna illalla oli seuraavaa:



Kengät: H&M
Farkut: Only
PAita: Vero moda
Takki: kirppis
Laukku Kirppis
huivi: kirppis





Lauantaina nokka kohti Ikeaa, oli aika jännää käydä nyt Tampereen ikeassa. Ja oli se kyllä iso...Me ´luultiin ettei ylppärilauantaina välttämättä olis niin paljon porukkaa, mutta olihan siellä...noh, ei se nyt niin pienestä ole kiinni...

Mukaan ikeasta tarttui lipasto, kirjahylly, verhot, lamppu, ym muuta härpäkettä. Mitään turhaa ei kyl nyt ostettu, im very proud of myself. Kyl silti 131,30 euroa saatiin palamaan...=P Täytyy esitellä ainakin tuo yks lamppu, se oli vähän niinkun heräteostos mut on se niin söpö!



Ton lipaston kokoaminen oli taas sellainen näytelmä että. Matti ähki sen kimpussa 20 minsaa kunnes mun oli pakko mennä näpertämään mukaan. Mä oon vähän huono tällaisissa, mun on pakko myös itse päästä yrittämään... Loppujen lopuksi mä kokosin ja matti ripusti verhoja,...=P Mä oon oikeesti aikas hyvä huonekalujen kokoamisessa, tuun siinä suhteessa äitiini, se on oikea tekniikan ihmelapsi. Mut mä en siitä tieto- ja elektoriikkatenkiikasta sit tiedä höläsen pöläystäkään joten i'll leave that to my more handsome other half...

Lauantaina ei historiallisesti syötykkään Ikean lihapullia vaan palattiin kaupunkiin ja toteutettiin pitkäaikaisen aikeeni ja mentiin wok wok:in syömään. Siellä valitaan ensin pohja (riisi, nuudeli, riisinuudeli tai kasvis) kaikissa pohjissa oli paistettua kananmunaa ja vihanneksia. SItten valitaan liha ym. muut lisukkeet. Mä otin katkaravun ja matti kana-katkarapu-bambun. SItten lopuksi soosi, meille molemmille teryaki. JA oli se niin hyvää! Siis ei oikeesti voi muuta sanoa, so good!



JA loppuun vielä muutama matkakuva:









Jette kiva reissu oli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti