maanantai 14. kesäkuuta 2010

Welcome to our new home

Tupareista siis selvittiin aikas näpsäkästi, hauskaa oli enkä kerrankin väsynyt. Mulle tulee aina aikas väsy ku oon juonu muutaman ja varsinkin kun ollaan omassa kodissa missä se mukava sänky olis vaan metrien päässä...Mutta, ehkä ne kaks yövuoroa autto asiaa, olisin ihan helpolla jaksanu siis valvoa aamuseitsemään...

Tarjottavista en nyt tällä kertaa muistanu ottaa kuvaa mut oli valkosuklaa-vadelma-muffinsseja ja karjalapiirakoita ja levitteitä. Plus ne pakolliset sipsit ja popparit. Täytyy myöntää et mulle tuli kyl hieman stressi noista pippaloista...monestakin syystä...noh mutta we had a great night after all...

Asuna mulla oli aikas jännä kombo mut pahoittelen ettei mulla oo parempaa kuvaa kun rakas kuvaajani oli hieman toispuoleisessa...Huom kuva otettu klo 3.30 baarista palattaessa...Voit näitä suomen kesäöitä!



Kengät: Kirppis
Leggarit: seppälä (uudet)
Mekko: only
Bleiseri: kirppis
Huivi: kirppis

Lahjaksi me saatiin ruisleipää, henkareita (jee!), alkomahoolia ja kahdeksikymmeneksi vuodeksi suolaa! Saatiin me yhiltä mein kavereilta sokeripaketin kun ne oli vähän arvannu et muut tois ruolaa...=P Niin ja vessapaperia! Ihania tarvelahjoja!

Baarissa oli taas aika hulvatonta...Olin ollu ihan puol minuuttia sisällä kun joku jo puristi mua takalistosta. Käännyin sit vaan ympäri ja se jätkä oli vaan et moi...siis mitä, luuleeko joku ihminen tässä maailmassa et pepunpuristelu tehoaa naisiin!!??? Siis et olisin vaan et no moi olipas kiva kun puristelit, ja lähtisin sen mukaan...hei haloo!

Mut paras kohtaus kävi kun istuttiin siskon ja kaverin kanssa baarijakkaroilla niin äkkiä tunsin purasun olkapäälläni. Aatteli et se on joko matti tai joku sekopäisistä ystävistäni mut kun käänsin pääni ne se oli joku ihan outo hemmo! Siis mitä!! Mä vaan jäädyin niin et mun kaveri onneks hätyytteli tyypin menemään. No kerta se on ensimmäinenkin, mua on siis joku tuntematon purrut baarissa yrityksenä iskeä..just...=D

Muutenkin koko illan oli jotain ihme hemmoja meitä kiusaamassa siinä sitten lainailin MAttiakin poikaystävää esittämään muille kun ei aina viesti tehoo muuten..Huhuh...

Mutta pian lupaan tehdä asuntopostauksen, kunhan saan verhot ikkunaan...Mulla piti olla ensin ruhtinaallista aikaa juhannusviikolla kun on koko viikko vapaata mutta edessä onkin ehkä mökkireissu tamperetyttöjen kanssa alkuviikolla...Jei!

Ja huomenna meen kattomaan kesäteatteriin ensin Akkapakkaa ja sen jälkeen Sinkkistä leffaan! What a day! (eli suunnaton vaatekriisi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti