sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Hullut käväisi hulluilla päivillä...

Juu...Vaikka vihaisin kuinka STockmannin hulluja päiviä aina niillä tulee silti käytyä...Nyt kuitenkin jonkun myötävaikutuksesta joten ei oo mun vika ollenkaan. Ettei kukaan luule muuta...

Ei itse paljon tullut shoppailtua, ruokapuolelta haettiin kaikenmoista mut yhen semmosen perusharmaan tunikan ostin Onewaystä. Mä oon vähän suunnitellu et alan hankkimaan semmosta vaatekaapin selkärankaa, semmosia perus luottovaatteita joita voi sit asustaa eri tavoin. Tämä harmaa tunika oli sitä...

Kun näin et siellä oli myös Ben & Jerry´s jätski myös alessa päätin kokeill jotain uutta makua. Päädyin lopulta Vanilla Toffee Crunchiin, vaikka mango-marja-sorbetti-sekoitus houkutti myöskin...



MAtti sai vaan kahvia...no ei vaan, kyl mä vähän annoin sille jätskistäni...

Asua:



Kengät: Seppälä
Leggarit: Vila
Toppi: Vila
Tunika: New Yorker (köpis)
Koru: New Yorker (köpis)
Neule: Only (supervanha ja ite tuunailtu)
Huivi: Kirppis

Kaks levyäkin tarttu mukaan. Me ei kovinkaan paljon levyjä omisteta, mul on hiukan se sääntö etten osta levyä ellen tykkää ainakin komesta biisistä. Noh, kun yleensä kuuntelen semmosta bändien ja tyylien sekasoppaa ni en kerkee kiintyyn mihkää yhteen.

Mutta:



Apocalyptican levy jossa Metallican musaa ja sitten Michael Jacksonin Number Ones. Apocalypticaa koska oon aika kovasti kajahtanu niihin ja olin niin myrtsi kun myöhästyin niiden keikaan kuuntelusta kesällä. Ja Miikkaelia ihan vaan sen takia kun se on paras...Meil on siskon kanssa miehen kahen levyn kokoeilma jo ennestään mut sen ykköslevy on teillä tietämättömillä. Lisäksi siltä ei löydy mun all time favourittiä, Smooth Criminalia. Siis se on ihan paras! Mä harjoittelin kovasti pienenä sitä etunoja-moovia siinä onnistumatta.

Kotimatkalla pelattiin yhtä mein perheen tyypillisistä autopeleistä, autobingoa. Kaikki autossa olijat valitsee jonkin automerkin, valitään sopiva välimatka (meillä se on Murhasaren silta-Kiikoinen) ja sitten laskemaan vastaantulevien autojen merkkejä. Se kuka saa eniten, voittaa. Meillä Mamma voitti tietenkin, välitsi mukamas yksinoikeudellaan Volkkarin vaikka kuinka protestoin...)

Muita mahtavia autopelejä on eläimet (listataan samalla alkukirjaimella alkavia eläimiä), Disney (sama periaate mutta listatan esim äitejä, prinsessoja, englanninkielisiä nimiä, toimii ehkä vaan mein disney-hurahtaneessa perheessä)...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti