tiistai 19. lokakuuta 2010

More rock for....ME!

Miten hyvä tunne tuleekaan kun on piiiitkään ettinyt jotakin asiaa ja sitten yhtäkkiä se putkahtaa eteen mitä hassuimmassa paikassa ja mitä odottamattomimmissa olosuhteissa....

Noh, minulleppas kävi näin kun käväistiin Porin Sokoksella tässä viime viikolla. Sen viiden minuutin aikana kun odottelin Mattia, silmäni osuivat kaksi cd:tä kympillä laariin/standiin/whatevör. Jah niin mairea hymy kyllä nousi mun kasvoilleni kun nappasin siitä oman lempibändini tuplaboxin käteeni. Lempibändini on siis Bullet for my Valentine ja boxi sisälsi yhteen kaksi ensimmäistä levyä. Tiedän, joku nyt saattaa ihmetellä miks en oo omistanu lempparibändini levyjä ennen tätä mut mä oon maailman huonoin ostamaan levyjä. Seriously...



No enigeis, boxi maksoi kympin (!) ja sisälsi Bulletin ekan The Poison levyn mitä ei oikeesti olla löydetty ennen mistään muusta kun nettikaupasta Suomesta. Jei for me!!

Sen lisäksi että meitsillä on nyt levyt me mennään Matin kanssa bändin keikalle Helsingin jäähalliin 14. marraskuuta!! Jeips! Mä oon niin täpinöissäni! Mä kun en oikeastaan oo kovinkaan harjaantunut konserteissakävijä (jos ei lasketa Pori Jazzeja ja mä en laske koska niitä on kyl tullu koluttua) enkä koskaan oo ainakaan ollu lempparibänin keikalla. Joten I´m soooo exited!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti