perjantai 15. lokakuuta 2010

Some metal music please...

Eilen oltiin Bar Kinossa keikalla. Kyseessä oli Matin kaverin bändi Circle Of Contemt. Porilaisten poikien musaa on aina kiva mennä kuuntelemaan, taisi olla viides keikka heiltä kun näin. Ekan keikan kun olin joskus lukion ekalla katsomassa niin ei toi metallimusa oikeen uponnut. Nyt uppoo hiukan enemmän...=D



http://userserve-ak.last.fm/serve/_/34898157/Circle+of+Contempt+Thrust+Moment+Era.jpg

Hiukan erinäköisiä pojat ovat kyllä nykyään...



Asuun olin jette(matti muuten informoi että oon aina kirjottanu jette ihan päin persiitä, well we dont care...) tyytyväinen. Mekko on ostettu mun yheltä kesän TAmpere reissulta ja oon niin rakastunu siihen vaiks en oo päässy käyttämään sitä kauheen paljon. Möh...



Kengät: Köpis
Sukkikset: Seppälä (jotka mun mielest oli liian tummat, Janskun mielestä just sopivat)
Mekko: H&M
Rannekoru: Seppälä
Korvis: Kapahl



Oli kyllä hauska ilta, sai kerrankin kuunnella rokkimusaa baarissa. Vaikka tykkään tanssia diskohittejä niin kyllä tollain metallimusan tahtiinkin on kiva tanssia. Muuten hyvä mut nyt on vaan niska ihan sairaan kipee!

1 kommentti:

  1. Mulla oli varmapa kipeempi niska! ;D Ja sukkiksesi ovat juur hyvän väriset! :)

    VastaaPoista