keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Hyytävää viimaa

Hitsi että on kylmä! Oon tällä viikolla suorittanut koulun puolesta yhtä projektia ja sinne on pitänyt kävellä hiukan pidempi matka ja oon niin jäätyny joka päivä! Hyrr...

Eilen käväsin katsastamassa Porin Hyllymeren tarjonnan kun en sillon edellisellä kerrala ehtinyt/jaksanut...Ja taas löyty vaikka mitä. Hyllymeri jaksaa kyllä yllättää. Joka toisella kerralla sieltä ei löydy mitään muuta kun vanhoja sukkahousuja ja sitten taas toisilla kerroilla löytyy vaikka mitä. Eilen oli sellanen kerta. Mulla meinas kädet katketa kun toisella kädellä pidin viittä henkaria ja toisella koria JA yritin puhuä järkeviä kännykkään...=P Onnistuin!

Mutta mutta, niihin löytöihin...


Oon nyt intoutunut fiksailemaan iste koruja. Inspiraationa oli se kaikilta muilta paitsi multa löytyvä Antti Asplundin plussa-koru. Halusin itselleni samaa pituutta olevan korun ja muokkailin sitten itse yhdestä lyhyestä simpukkakorusta ja vahatusta puuvillanarusta itselleni uuden korun. Nyt löytyi kirppikseltä niin maailman ihanin koru että oli pakko heti kaapata itselle. Loppujen lopuksi sainkin kaksi korua kun hiukan väsäilin.



Tässä vielä koru alkuperäisessä muodossaan jolloin lehti oli juuri tyhmästi tuossa tissien päällä...



Ja voila! Pitkä lehtikoru ja lyhyt ketju-naru-härpäke-koru. Ton ketjukorun kanssa kävi ekaks hiukan köpelösti kun vedin sen lehden silmukasta hiukan liikaa väkivaltaa käyttäen joten narut irtosivat silmukastaa. Nooh, näppäränä tyttönä ompelin ne sitten siihen takaisin. Kyl mie oon kätevä! Niih juuh, lehtikoru oli 2€ ja mä niin rakastan sitä!



Sitten löysin Gina Tricotin perus pitkän topin eurolla. Toi on s-koko muta valmiiksi venytettynä menee kyllä. On se kivaa kun vaatteet vaan haluu vakuuttaa mulle et oon pienikokoisempi kun olenkaan...=P Ja musta satiininen juhlatoppi on Lindexin ja maksoi 2€. Tää saattoi ratkasta mun pikkujoulu-vaateongelman, nyt vielä trikoinen minari tänne ja heti!



Sitten vielä 30 sentin puisista helmistä tehty kaulakoru josta teen rannekorun. Tästä se ruskea-kausi alkaa!

Taas näitä sovituskoppikuvia mut ei voi mitään kun ulkona tulee jo neljän aikaan pimeetä.



Kaulassa korun lisäksi mun uusi all the time accessory...Meillä on töissä menossa semmoinen työhyvinvointihanke jossa meillä kaikilla on aina askelmittari ja päivässä pitäis tulla vähintään 10 000 askelta...ihan hauskaa on seurata kuinka paljon esim shoppailureissulta tulee...=P



Kengät: Mummun vanhat
Farkut: H&M
Toppi: Vero Moda
Neule: Seppälä
Koru: Itse tehty



Ja mun uusi laukku! Viime Tampere-reissulta löytynyt yksilö jota niin rakastan! AIvan täydellinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti