keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Sinut on haastettu!

Ihana ystäväiseni Zjanaina haastoi minut tällaiseen muutaman kysymyksen vastausrumba-jutskaan. selkeetä...=P

Jotenka vastailemaan. Kuvituksena tampereen reissun dagen efter asu. Eli ei naamakuvia...=P

1. Miksi loit blogisi?

No tässä myötävaikutti erittäin paljon Zjanainan blogi jonka myötä blogikärpänen iski muhunkin. Ensin aattelin että voin hyvin esitellä löytöjäni kirppiksiltä ja kaupista. Sirtten päätin kuiteskin postailla myös vaatteista vaikka en omasta mielestäni mikään erityinen pukeutuja olekaan.



2. Minkälaisia blogeja seuraat?

Vähän laidasta laitaan. Eniten muoti ja lifestyle blogeja, niitä suosituimpia koska olen itse tooodella huono löytämään hyviä. Yksi sisustus ja yksi valkokuvausblogi löytyy listalta sellaisina erikoisuuksina. Ruokablogeja haluaisin lukea enemmän, muutama on suosikkilistalla joita lueskelen kun haen esim. leivontainspistä.

3. Lempimeikkimerkkisi?

Jaa-a, ei oikein selkeetä ole. Tuotteina ne enemmänkin ovat lemppareina. Mulla tuntuu olevan hiukan se et jos saan jotain hiukan kalliimpaa meikkiä itselleni niin ihastun siihen enkä oikeen raaski ostaa itselle. Esim. Sain lahjaksi vuos sitten YSL:n sävyttävän meikkivoiteen ja se oli niin hyvää mut yli 50e hinta hiukan hirvitti...Eniten meikkipussista löytyy ehkä...no jaa, ei oikeen löydy kahta saman merkin tuotetta...Jos olisi varaa niin käyttäisin enemmän Make Up Storen tuotteita.



4. Lempivaatemerkki?

Äh, tätäkään en kyl tiiä. En noista merkeistä oikeen perusta sitten ollenkaan. Yök. Mä en oikeen lämpene sille et ostetaan jotakin vaan koska se on Lacoste hei...Siis seriously...

5. Välttämätön meikkituote?

RIPSIVÄRI! Luopuisin vaikka heti kaikista muista (mut eihän mun tarvii jooko?) kunhan saan pitää ripsain. Laiskoina päivinä en jaksa meikata ollenkaan mut jos lähen kaupungille niin silloin laitan vaan hiukan ripsiväriä. Mul on sen verran hyvä onni noissa geenien jaoissa käyny et iho on aikas jees ilman mitään, mitä nyt hiukkasen kalpea.

6. Lempiväri?

Mmh...mä en enää ees tiiä, vaihtelee aikas paljon. Ennen olin hulluna ruskeeseen, nyt se vaihe on menny todella ohi.

7. Hajuvetesi?

Ystävältä saatu Gucci joku (help me here J?) ja sitten Escadan joku kesätuoksu, josta just muistin et uus pullo odottaa kaapissa. Tästä huomaa kuinka vähän mä oon perillä..Tykkään kyllä käyttää mut hiukan hukassa olen noin muuten...=P

8.Lempielokuvasi?

Forrest Gump. Tästä ei keskustella. Muita vois olla Dirty Dancing 2, Madagascar. Mun on todella vaikeeta muistaa noita...

9. Missä maassa haluaisit vierailla ja miksi?

Noh, Matin kanssa olis suunnitteilla (haaveissa) matka Portugaliin, ite oon siellä ollu joskus pienenä. Mut ehkä Englanti ja Lontoo, koska en oo koskaan ollu Briteissä ja siellä asuu vanhoja koulukavereita sen verran et niitä olis siellä kiva nähä.



10. Keksi itse kysymys ja vastaa siihen? Tähän täytyy nyt keksiä jotain oikeen älyvapaata...Erikoistaitosi?

Osaan laittaa kieleni sivuttain. En nyt tiiä yleisellä tasolla kuinka moni osaa mut mun piirissä ei kovinkaan moni...Kokeilkaa!

1 kommentti: