sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Otsikko tähän

Sorppa, ei vaan mielikuvitus riittäny oikeen otsikon keksimiseen...=P

Jaahas, tää kulunu viikko on ollu yhtä hektinen ja kiireinen kun sen kaksi edeltäjää..Jotenkin mietinvaan et koskas mahtaa tulla sellanen kunnon burn out...Nooh, sunnuntaina sain onneks nukkua iiihan niin kauan kuin huvitti. ELi 11:a...

Mutta ehdin kun ehdinkin jotain kivaakin tekemään nimittäin kirppistelyä! Aah, kuinka rentouttavaa se voikaan olla. Tai no nyt ei tainnut olla niin rentouttavaa sillä kirosin sitä ettei mun lempikirppiksellä oo sovituskoppia! Kahdet farkut jouduin jättämään kun en raaskinu ostaa sovittamatta...

Mutta jotakin ostin sentään...





Työkengät jotka tuntu jalkaan niin mukavilta! Mulla alkaa vanhat työkengät haisemaan jo niin epämääräiseltä et et...2€ nämä



Musta korulipas 1€. Tälle löytyi tarvetta kun perjantaina järjestelin mun korut ja huomasin et tarvitsen lisätilaa jotta ne on kaikki siististi tallessa. En ihan viitti kaikkia ihania lahjakoruja pitää missään yhdessä kipossa suuressa solmussa.



Gina Tricotin beige tunika. Oon sitä mieltä et mulla on liian vähän ruskeita vaatteita joten yritetään parantaa. This one 2€.

Sitten kierrettiin Seppälä joululahjaideoiden toivossa. Niitä ideoita ei oikeen löytyny, muuta kyllä..



Seppälässä on tällä hetkellä kaikki alennetut puoleen hintaan - juttu joten näille ei paljon hintaa jäänyt. Aurinkolasit oli 75s (ja ovat muuten niin mun lempparilasit) ja mustekala-tintakoru oli hurjat 25s.

Että semmoista shoppailua.

2 kommenttia:

  1. Mäki kävin tänään Iccon Seppälässä hakemassa itselleni harmaan pitkän hupparin vitosella.. :) Jee! Tykkään erityisesti tosta sun uudesta tunikasta! :>

    VastaaPoista
  2. Mitä, mun tarvii kans päästä Iccoon! Pitkä huppari hakusessa meinaan.

    Juu tunika on nyt kolmatta päivää päällä...=P Ja se oli vielä kokoa 34! Mä oon siis niin laiha! =D

    VastaaPoista