keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Hair up!

Vähäks olin pirtsakkana tänään aamulla. Päätettiin eilen illalla ettei piiitkästä aikaa laiteta herätyskelloa. Ja minähän pongahdan ylös klo 8.40! Kun ei oo kelloa makkarissa herää sit ku on pirtee. Normisti olisin vaan kattonu et hui, liian aikasin ja kääntäny kylkeä. Ehdin tehdä ainaskin viistoista asiaa ennen kun MAtti heräs, hah!

Kampauksen inspiraationa oli aamun siivouskampaus. Ja inspiraatiolla tarkoitan sitä että toi on tasan tarkkaan se sama nuttura jonka pyöräytin aamulla saadakseni nää haituvat pois naamalta, lisäsin vaan pannan. Mulla on aina se et sillon kun yritän kammata ittelleni suttunutturan tulee siitä ihan paska. Sit kun vaan söherrän jotain tulee hyvä...=P



Päällä on mun uudet rakkausfarkut jotka ostin viime kirppisreissulta. Makso vaivaiset 4 euroa ja nää on niin parhaat. Tai ilmeisesti nää on farkkuleggingsit mut näis on nappi! Mä en voi sietää farkkuleggareita jois ei oo nappii, ne ei vaan pysy päällä. Ainakaan mun! Niitä saa aina superseksikkäästi vedellä ylöspäin.



Farkut: Vila
Toppi: Lindex
Paita: New Yorker
Koru: Kirppikseltä, tääkin tuunailtu
Panta: Kirppis



Jalassa oli myös uutuudet. Andiamosta neljälläkympilla nappaamani talvilenkkarit. Ja hiukan ovat ihanat! Hiukan sais olla talvipohjaa enemmän mut muuten jette jees. Nahkaa päälisenä ja karvaa lämmittämässä jalkaa, käy! Mun joogakurrssilaisenikin kehui todella kivoiksi kengiksi tänään. Ja meillä oli about neljäkymmentä vuotta ikäeroa. Mut kyllä voi sama kenkämaku olla!

Jee, mun piilarit saapu tänään! en oo kesän jälkeen pitäny ollenkaan ja nää mun silmälasit alkaa ole jo vähän nähty...=P Mulla kun ei ollu neljässä vuodessa yhtään näkö huonontunu ni en saanu uusia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti