maanantai 7. helmikuuta 2011

Saturday night rock gig

Viime lauantaina vierailtiin Matin kanssa ensimmäistä kertaa porilaisessa rokkibaarissa Baarikaapissa. Sinne suunnattiin keikan takia, paikalla soitti Memoira ja MyGrain.

Paikka Baarikaappi oli kiva ja tosi mahtava henkilökunta. Mä olen tässä epäkohteliaiden baarityöntekijöiden aikana unohatnu kuin kivalta tuntuu kun baarimikko/minna katsoo silmiin antaessaan vaihtorahat. Ja ymmärrän kyl välillä kun yökerhoissakin on sitä örvellysporukkaa mut ihan istumabaareissakin saa välillä niin paskaa palvelua. Tietyissä paikoissa Porissa en oo koskaan saanu hyvää palvelua...Ja Baarikaapin tarjoilija laitto valmiiks pillin mun limsaani, ihanaa! Mä kun varmaan joisin jopa kaljaa pillillä...=P

Lämppärinä olleen memoiran keikasta kuultiin ainoastaan vika biisi. Syynä tähän oli erittäin makosat iltapalat GrilliPorissa..=P Mikä siinä on et kun on viihteellä tekee ihan himosti aina ruokaa mieli...kysyn vaan? Ja nyt ei voi laittaa ainakaan mun kohdalla alkoholin piikkiin, limulinjalla kun oltiin.

Mutta Mygrain veti kyllä hyvin, todella energisesti. Musiikki ei oo ihan sitä mun ja MAtin favourittia, ehkä inan liian melodista mein makuun mut kivaa oli kuunnella.

Keikka-asuna...(ja hei pahottelut hävettävästä laadusta mut tkkäsin asusta ja hovikuvaaja oli jo huippassu pihalle joten piti soveltaa. Mites olis toi peilin pesu...)



Kengät: Kööpenhaminasta
Farkut: Vila
Toppi(alla): Vila
Toppi: Only
Neuletakki: H&M
Käsikoru: Lindex



Ja sit oli sormessa mun rakkaussormus JC:stä!

Oli kyllä kivaa keikkailla, päätettiin et harrastetaan sitä useammin.

2 kommenttia:

  1. Ja mä meinasin ostaa viimiset kaks varoiks. Jos mul olis se toinen olisit saanu sen!

    VastaaPoista