maanantai 12. joulukuuta 2011

Ai siis mikä päivä nyt on???

Vitsi että täälä on joku aivan viikkovillissä. Kelailin tossa eilen kaupassa ollessani et eihän nyt viikonlpuksi (kun olin niin perjantaissa...) tarvi ostaa ruokaa kun on kaikkia pikkujouluja. öö, niin siis tänään on maanantai...Hyvä minä...

Mutta mutta, sunnuntaina ei ohjelmassa ollut muuta kuin pienimuotoista lahjojen ostoa ja anoppilassa syömistä. Siellä oli luita! Nams! Siis ribsejä med JAck daniels bbq kastike, oli hiukken hyvää!




Hiushärpäke has returned! Katselin Mungolife-blogia jossa annalla oli inkkarihenkinen hippipanta päässä ja muistin että mullahan on noita ainaskin viis (laskin oikeen, mul on neljä...=P). Ja tän lyhyen pehkon kanssa ne mielestäni sopii oikein mainiosti niin härpäke kehiin!




Voitteko kuvitella et mulla alkaa tass vaihteeks olla pulma ton mun vaatekaapin kanssa...kun toisaalta tykkään nuista mun lörttöpaidoista (mun ystävä anna meinas tukehtua nauruun kun kuuli mun lörttöpaita-nimitykseni), mut sitten taas vaatekaappi näyttää aika ykstoikkoselta...




Asu:

Kengät: Äidiltä (pakon sanelemat kun siel oli nii pirun liukasta!)
Farkkuleggarit: Only
Lörttöpaita: Gina Tricot
Huivi: Kirppikseltä
Hiushärpäke: Seppälä
Rannekoru: H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti