lauantai 10. joulukuuta 2011

Turrrku!

Heipsis!

Viime viikonloppuna suunnattiin etelään Turkkuseen harrastamaan hieman joululahjashoppailua ja rentoutimista. Niiden joululahjojen suhteen ei oikein napannut, ostettiin varmaan itselle enemmän vaatteita kuin lahjoja... Noh, onneks edes muutamia ostettiin. (kat, beware!)





Mutta rentoutumisessa onnistuttiin! Syötiin ja nukuttiin hyvin ja fiilisteltiin upeaa Turkua. Minä, joka rakastan, kuin hullu puuroa, vanhoja taloja Turku on just mun paikkani!




Yövyttiin Hamburger Börsissä johon osattiin suunnistaa melkein suoralta kädeltä! EI ajettu kun kerran harhaan eikä sillonkaan mitenkään mega-harhaan...=P






Snäkseilyä huoneessa sillä Stockalla silmiin osui Sourcream & Onion maustettuja pähkinöitä! JUomaksi mulle sommesbytä ja kriekiä, masalle sen rakastamia erikoisoluita.



Kauppahalli! Me looves joka kaupungin Kauppahalli!



Kauppahallissa on tunnelmaa!




Sieltä saa ruokaa! Mm. teryaki kanavartaita!




Ja sieltä löytää vanhoja junavaunuja!

Perjantaina illastettiin Sham rock cafessa joka oli todella mainio! Etenkin meidän alkupala surf and turf burger, scampeja, kiitos!




Mun on pakko päästä Aurajoen rantaan kesällä! Tahtoo juoda siideriä niillä laivoilla!



Ja lauantaina lounastettiin Börsin vastapäisessä Asian Peace restaurantissa jonka nimesin SUomen parhaaksi! Meinasin pyörtyä mun Kung Po kanan hyvyyteen! Ja olen täysin vakuuttunut cashew pähkinöiden herkkuudesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti