keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Himotus!

Olen nyt tässä hetken aikaa ihan vakavissani harkinnut itseeni panostamista tuollain niinkun materian muodossa. Aloitin sen jo ostamalla kesän lopuksi järkkärin ja se olikin viime vuoden paras ostos. Mutta nyt himottais ostaa itselle ns. kallis merkkilaukku.

Mulla ei merkillä olisi niin väliä (vihaan niitä monogrammu lv-laukkuja sydämmeni pohjasta). Mutta olen pikkuhiljaa koukuttanu itseni erääseen Kirsten laukkuun. Ja kyllä, himotus alkoi Mungolife blogin takia, sen verran olen sitä siellä jo kuolaillut...




Hintaa veskalla on aikas melkoisesti. Wangin sivuilla tämä musta yksilö on euroissa about 670. Että ihan hieman kirpaiseva hinta.

Mutta sitten ebay kiusaa mua noin 325€ maksavalla versiolla khakin värisenä!! Tahtoo!

Onneks olen päättäny että jos joskus tuon ostan, on se sillon musta tai harmaa kun ne käy väriensä puolesta parhaiten. (minä kun en laukkua asun värien mukaan jaksa vaihtaa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti