torstai 26. tammikuuta 2012

Valtteri-löytöjä

No niin, nyt niitä Valtteri-kirppikseltä tekemiäni löytöjä olkaas hyvä!




Ystäväni Janinan pöydästä nappasin tämän mekon heti samalla kun laitoin tavaraa henkariin. Meillä on Janskun kanssa samanlainen vaatemaku ja himoilen aina sen vaatteita. Mulla on Janskusta yks kuva viime jazzeilta jossa hänellä on just tää mekko päällä ja hän on siinä niin kauniina! Tän hamstrasin neljän euron hintaan.



Ohut Vertsun neule 2€.




Tän neuleen kanssa mulla kävi hieman hassusti. Kysyin myyjältä sen hintaa ja hän ilmoitti sen viideksi euroksi. Noh, en ollut ihan varma sopiiko malli mulle joten laitoin sen hetkeks alas ja kattelin muuta. Myyjä huikkasi sitten että saat sen neljällä! VAsta sit mä muistin et hei, täällä kirppiksellä saa tinkiä! OOn vaan tottunu maksamaan mukisematta sen mitä pyydetään.



Perustoppi jonka tinkasin eurosta 50senttiin! Hurjaa!



River Islandin neule jonka tinkasin kolmesta eurosta kahteen. Kun tinkimismoodiin pääsin en meinannu ollenkaa lopettaa!

Näitten lisäks ostin semmosen mustan nappitunikan ja tuulihousut itelle.

Oliko joku favoyritti?

3 kommenttia:

  1. Laita mulle se kuva s.postiin(?), haluun nähä! :D Hyviä löytöjä! :)

    VastaaPoista
  2. Jaa tällasii löytöjä teit :) On kyl tosi sun tyylisii.

    T: M

    VastaaPoista