tiistai 25. tammikuuta 2011

Five o´clock tea

Viime aikoina on tullut haalittua uusi teepaketti jos toinenkin. Ja mulla on siis valmiiksi jo ehkä...kuus eri lajiketta teetä...Hupsis...

Eli uudet perheenjäsenet teesukuun...



Sieltä löytyy mm. Assamia, Oreintal bazaar (molemmat aika perus mustaa teetä), ja hunaja rooibos. Tosta hunajatsydeemistä en oikeen välitä, mä kun inhoon hunajaa. Onneks matti tykkää joten se saa juoda noi.

Sitten on viime perjantain matkamessuilta ostetut...



Lakritsi ja Intin chai tee. Tota lakua oon ehtiny jo maistaan ja on hyvää! Tota chai teetä oon joskus maistanu Tampereella nepalilaisessa Katmandu ravintolassa.

Että sellaisia! Tänne saa sitten tulla teelle, sitä riittää!

2 kommenttia:

  1. anna mulle pari tollast hunajapussii, must se on iha sikahyvää, join sitä kaveril!

    VastaaPoista
  2. juu annan heti! Sitä saa stockalta oli aikas halpaa, oisko ollu 1,29€ paketti!

    VastaaPoista