maanantai 10. tammikuuta 2011

Lööbailupäivä

Tänään piti aloittaa viikko ahkerasti ynnä muuta sellaista mutta eeih...erehdyin ottamaan käteeni Agatha Christien kirjan Idän pikajunan arvoitus ja aamupäivä kuluikin mukavasti kun luin sen yhdeltä istumalta. Ja kirjassahan os kuitenkin 217 sivua eli aikavauhtia lukaisn kyllä. Mut olin vaan niin haltioissani. Ja hei mä olen sentään lukenu sen jo ennen...Christien kirjoista ehdoton lemppari on kuitenkin Kymmenen pientä neekeripoikaa (jolla on joku konservatiivinen nimi nykyään.). se on niiiin hyvä! Ja sen jälkeen on tää idän pikajuna.

Käväsin kuitenkin vähän edes pihalla lenkin ja sukuloinnin muodossa.



Paita on Vero Modan alennusmyynneistä napattu. Huivi on mummun tekemä ja olin vuodet pähkäilly sen kanssa kun en oikeen osannu käyttää sitä. Mut nyt sain yhen blogin ansiosta inspiksen tehdä siitä tuubihuivi! Eli päät vaan ommellaan yhteen mun heinoilla ompelutaidoilla ja voilaaa tuubihuivi has been born!



Ja paljettipanta päähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti