perjantai 14. tammikuuta 2011

Well I don't wear any clothes

Mua on jotenkin viime aikoina alkanu ärsyttää ku en koskaan saa aikaseks laittaa asukuvia tänne. Mutkun se on tää himpsutin talvi. Jos vaan käyn kaupungilla en todellakaan jaksa panostaa kun ei kukaan mun vaatteita kuiteskaan nää mun talvitakin alta.

Sitten on tää valo...mein kamerassa kun ei oo mikään hirmun hyvä salama, tai siis se tekee mut niin muumion näköseks et no thanks...

Ja sit kolmantena on se et mä hyvin harvoin jaksan ees pukeutuu. Siis muuhun kun oloasuun kotona. Nyt viime viikot on aika lailla kulunu kotona tehden opinnäytetyötä niin ei tuu käytyä missään ja laitettua esim meikkiä...Ja jos illalla menee sit lenkille ni ei nekään vaattee nyt mitään hirveen mielenkiintosia ole. (Tähän väliin voisin muuten mainita et mulla ratkes joogahousuista haarat...siis venytelty on!)

Mut mut eteenpäin mennän ja yritetään parantaa.

Mulla on onneks nyt kännykkä jossa on sen verran hyvä kamera et asukuvat voi ottaa sillä jos oikee kamera on jääny kotiin. Mitään siis maailman parhaita kuvia ei tule mut kuvia kummiskin..



Leggarit: Pieces
Paita: Gina Tricot(uusi)
Huivi: Mummun tekemä!
Koru: Kirppis
Pipo: Seppälä, miesten (löyty kahden vuoden hukassaolon jälkeen jostakin kaapin perukoilla olleesta talvivaatelaatikosta)





Jade on myös hienosti auttanut äitiään tekemään opparia...=D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti