lauantai 1. tammikuuta 2011

Have I really been this nice??

Hieppasen myöhässä tämä joululahjojen esittely mutkun on ollu vähän kaikkea...Kuten viiden sivun tuhoutuminen opinnäytetyöstä...Eli kaikki ihanat, kaksi versiota aina, ja miljoona muuta varmuuskopiota yms...Että niin...

Mutta niihin lahjoihin...Oon ilmeisesti ollut todella kiltti tänä vuonna sillä niin mahtislahjat sain kyllä! Ja tarpeellista myöskin, ei vaan kaunista ja ihanaa jotka ovat myös eeerittäin tervetulleita tähän huusholliin (talouteen, vähän porimurretta...).



Siellä nyt pilkistää abba-sinstaria (jes, eka mun peli mein pleikkakolmoseen!), skypekamaa jotta voin pitää kaukaisiin rakkaisiini yhteyttä, mummo-sarjiskirja (ihan paras, check it out!), mukeja, kosmetiikkaa ym. ihanaa! Osa on matin ja mun yhteisiä mut rohmusin ne tänne jokatapauksessa...

Ja Matti yllätti mut täysin ostamalla mulle uuden kännyn! Meillä on vähän huono tapa matin kanssa härnätä toisiamme niin paljon et toinen jo melkein arvaa mitä saa lahjaks. Tänä vuonna tuo mies oli niin hiljaa. Mä taas en ollu vaan johdin sitä niin harhaan kun vaan voin, valkoisen valheen voimalla. Ostin sille GT5:en, jokamiehen unelman kuulemma. Oon saanu siitä aika paljon rispektiä sen kavereilta. =D



Tuo on kosketusnäytöllinen ja Samsung joten hieman totuttelua vaatii. Mulla kun ei oo koskaan ollu muuta ku noksu. Pariin otteeseen oon jo kerenny laittamaan luuria korvaan ihmisille...=P

Jaa toivottaakseni uutta vuotta laitan tähän loppuun kuvan musta ja mun uudesta lahja-kasvonaamiomönjästä. Kyllä oli hauskaa kun tätä vedeltiin naamariin.


Eli ihanaa vuotta 2011 kaikille!

1 kommentti: