perjantai 28. tammikuuta 2011

I'm sick of these shoes...

Ihanaa tuolla alkaa lumi sulamaan, jees! Siinä mielessä ei ole ihanaa kun nyt näyttää maisemat aika karuilta mut plussakelit on muuten kyllä mun mieleen. Nyt kun en todennäköisesti enää tänä talvena luistele, pulkkaile tai laskettele voin sano hei hei kaikelle lumelle ilomielin...

Tai no, jos nyt kerran vielä sinne pulkkamäkeen, viime kerralla oli just satanu se kakskyt senttiä lunta niin ei oikeen pulkka luistanu...

Eiliseen kuului paljon asioiden hoitoa kuten kuivshampoon osto sekä silmälääkärin varaaminen. Oon niin kyllästyny pitämään näitä silmälaseja, haluun piilarit!



Mukaan mahtui myöskin hieman ehkä shoppailua kävin nimittäin kotiuttamassa tuon kuvassa takana näkyvän paida. Ja kylä, se on sama kuin se aikaisemmin ostamani harmaa, nyt beigenä. En voi itselleni mitään...



Mua alkaa jo hieman kyllästyttää noitten samojen kenkien pitäminen. Vaikka ne onkin yhet mun lemppareista ni niihin on jo ehtiny kyllästyä. Ne kun vaan ovat parhaat tukemaan tätä mun varvasta...Nooh, jos ens viikolla sitten...
Asu:

Kengät: Seppälä
Farkut: Vila
Toppi: H&M (alla)
Tunika: Lindex (Generous)
Neuletakki: H&M
Huivi: Made by MUmmu

Toi lindexin paita taitaa olla semmonen jossa voisin elää kokonaan. Ja kuvitella et jätin sen ensin kirppikselle ja palasin vasta seuraavana päivänä hakemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti